Zawgyi
ကြ်ီခနဲျမည္သံနဲ႔အတူ ပြင့္သြားတဲ့ျခံတံခါးႀကီး။
အထဲကေန လႈပ္စိလႈပ္စိေျပးလာတဲ့ ပိန္သြယ္သြယ္အရိပ္ေလးကုိ အသည္းတယားယားနဲ႔ၾကည့္ၿပီး လက္လွမ္းျပတုန္း႐ွိေသး ေဘးကကပ္ပါလာတဲ့ ပုလံုးလံုးအရိပ္ျကီးကုိျမင္လိုက္ေတာ့ ေ႐ွာင္က်န္႔ခမ်ာ ေအာ္ငုိခ်င္စိတ္က ရင္ဝထိ လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ..တကယ္.. တကယ္ကုိ ေယာကၡထီးကုိပါ ခိုးေျပးရေတာ့မွာပဲ..
ပ်ိဳ ျမစ္သြက္လက္တဲ့လူငယ္ေလးပီပီ ခ်စ္ရေသာေကာင္ေလးက အနားကုိအရင္ေရာက္လာတယ္။ လက္ထဲမွာ အထုပ္အပိုးႏွစ္ခုနဲ႔ ေခြၽးတို႔ဆို႔နင့္ကာ သနားစဖြယ္ေလးျဖစ္ေနတာမို႔ ကားေပၚကေန အလ်င္အျမန္ဆင္းၿပီး အထုတ္အပိုးအကုန္လံုး လက္လႊဲယူလိုက္တယ္။
ထို႔ျပင္ မအားတဲ့ၾကားကေန မ်က္ႏွာျဖဴ ဥဥထက္က ေခြၽးစက္တို႔ကုိပါ မွီရာလွမ္းသုတ္ေပးမိေတာ့ ခ်ီးက်ဴ းသလို ေက်နပ္ျပံဳးေလးျပံဳးျပလာတာေၾကာင့္ လက္႐ွိျပသနာေတြကုိေတာင္ ေမ့သြားသေယာင္..
"ေဟ့ေကာင္ေလး ငါ့ဆီကအထုတ္ေတြေရာယူေပးဦးေလကြာ.. !"
အဟင့္အဟင့္! မေျပာနဲ႔ မၾကားခ်င္ဘူး အဲ့အသံႀကီးမၾကားခ်င္ဘူးလို႔... ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဦးေလးကုိဂုတ္ေပၚေကာက္ထမ္းၿပီး အိမ္ထဲေသာ့ပိတ္ထားခဲ့ခ်င္တာ ႐ွင္းလား??
မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ေတာင့္ေတာင့္ႀကီးရပ္ေနမိေတာ့ နားထဲကုိဝင္လာတဲ့ စိမ့္စမ္းေရလိုအသံေလး...
"ဟုတ္သား ကုိကုိရယ္ ဟိုမွာ ပါးပါးက ေလးေနေရာေပါ့.."
႐ုိး႐ုိးေျပာလဲရရဲ႕သားနဲ႔ မ်က္ေတာင္႐ွည္႐ွည္တို႔ကုိ ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္၊ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းေလးတစ္ခုတည္းေထာ္လို႔ ေျပာလာတဲ့ေကာင္ေလး။လက္ေတြကလဲအၿငိမ္မေန ေ႐ွာင္က်န္႔အကႌ်စကုိ ဆြဲလႈပ္ေနေသးတာ!
အလိုေလး! ဘယ္လိုေတာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းရတာ!
ဒီလို႐ႈတိုင္းဝ ျမင္သူေငး ခ်စ္စရာေလးကုိ ခုလိုအရြယ္ေရာက္တဲ့အထိ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးထားတဲ့ ေက်းဇူး႐ွင္ႀကီးဆိုေတာ့လဲ...
အဟင္း... ႐ွိေစေတာ့...
YOU ARE READING
Because of him
FanfictionXiao Zhan..က်ေနာ္ေကြးခဲ့တာလဲ သူ႔ေၾကာင့္ က်ေနာ္ျပန္ေျဖာင့္သြားတာလဲ သူ႔ေၾကာင့္ က်ေနာ္ျပန္ေကြးသြားတာလဲ သူ႔ေၾကာင့္ပဲ Wang Yi Bo..ယုန္အဖိုးႀကီးေျဖာင့္ဖို႔အေရး ငါ့အေရး( ငါပါေကြးသြားတာေတာ့မတတ္ႏိုင္ဘူး)