Hyvää päivää ihmisille jotka mukamas lukee mun tarinaa.
En usko että kukaan lukee tätä, koska kirjoitan paljon etukäteen, nytkun mä kirjoitan tätä nii en oo ees julkaissut koko kirjaa. Mutta emmätiiä. Tuskin tästä tulee iso juttu. Että näin ikään heh
~VillieläinOdilian näkökulma
Kun olin juonut teeni ja saanut mekon valmiiksi, lähdimme kaikki kolme kukkapellollemme syömään omenapiirakkaa.
Heloise oli ottanut meille mukaan lisää omenateetä, ja joimme sitä pian istuskellen pellolla.
Edith oli ottanut mukaan lempikirjansa, ja luki sitä samalla kun söi piirakkaa.
Vilkaisin pellon toiselle reunalle, mistä eräs kyläläinen vilkutti meille. Hän lähti tulemaan meitä kohti jonkinlainen kori kädessään.
Naisella oli kaunis koristeellinen mekko, ja tiesimme, että hän oli rikas naiseksi.Nautin omenateestä ja Heloise vilkutti tälle takaisin. Nainen tuli ja istahti meidän kanssamme, hänellä oli mukanaan leipää.
Nainen tarjosi sitä meille, ja me toki otimme. Tarjosimme vuorostamme hänelle omenapiirakkaa ja -teetä.
Joimme ja nauroimme siinä neljästään.
"Miten teillä kummallakaan ei ole vielä aviomiehiä?" Nainen nauroi. "Olette molemmat kauniita nuoria naisia, jos ette pian mene naimisiin, teistä tulee vanhapiikoja!" Nainen nauroi kovaan ääneen, ja mekin nauroimme hiukan.Edithin lisäksi kukaan ei tiennyt meidän salaisuuttamme.
Ja niin sen pitikin olla. Niin sen oli hyvä olla.
Kun olimme siinä aikamme istuskellut ja naureskellut, nainen kiitti ja lähti takaisin pellon toiselle puolelle, missä hän ja hänen miehensä ja lapsensa asuivat.
Mekin lähdimme pian vielä jutellen. Hipaisin Heloisen kättä ja tuo hymyili minulle.
Lähdimme juoksemaan nauraen takaisin mökillemme, ja jätimme hymyilevän Edithin kävelemään taaksemme.Tuuli hulmusi tukassani, kun juoksin pitäen Heloisen kättä. Nauroimme ja hymyilimme kun juoksimme paljain varpain kohti mökkiämme.
Meillä ei ollut huolia siitä että joku tuomitsee meidät, ei pelkoa että meidät tapetaan koska rakastamme ketä rakastamme, olimme vain me.Kaksi rakastavaista.
Minä ja Heloise.
Heloise ja minä.Noonii, kiitos kun luit ja anna vaikka tähti jos kiinnostaa yhtään xd.
Ootte ihania, kiitos paljon!
Sanoja: 305
~Villieläin
YOU ARE READING
Salaisuus ✅
RomanceKukaan ei tiennyt, että he rakastivat toisiaan. Kukaan ei tiennyt heidän salaisuuttaan. Jos joku väärä ihminen tietäisi, heidät tapettaisiin Jumalan nimissä. Tässä on kuulkaas tarina kahdesta naisesta, keskiajalla, jotka rakastivat toisiaan. On siel...