Seitsämäs osa

328 14 0
                                    

Päiviä päiviä, mitäs sä tätä lueskelet? Vieläkin? Näin pitkälle? Damn, kiitos I guess. Also tässä saattaa olla jonkin lasinen varoitus jos oot herkkä!!
~Villieläin

Heloisen näkökulma

Ostin leivät ja hymyilin leipurille, joka yritti esitellä poikaansa.
Poika oli 24-vuotias.
"Niin, että jos joskus hiukan tutustuisitte vähän paremmin, ettet olisi sitten vanhana vanhapiika" Leipuri sanoi möreällä äänellään.
Nauroin kiusaantuneesti ja kättelin poikaa. Hänen nimensä oli Odo. Outo nimi, ajattelin ja hymyilin mahdollisimman ystävällisesti, toivoin etten irvistänyt rumasti.

Hyvästelen Odon ja leipurin, palaten takaisin myyntipaikallemme. En nähnyt Edithiä missään, joten huutelin hiukan häntä.
"Edith, Edith!" Huusin.
Kirosin mielessäni kun kuulin hätäisen äännähdyksen lähikujalta.
Lähdin heti ääntä kohti, ja olin shokissa kun näin jonkun miehen Edithin kimpussa.

Otin muutaman nopean askeleen, mutta mies uhkasi tappaa Edithin jos tulin yhtään lähemmäs. En tiennyt mitä tehdä ja peräännyin hiukan.
Näin kauhun Edithin silmissä, hän oli selvästi traumatisoitunut.
"Päästä hänet" Vaadin tiukasti.
"En" Mies sanoi.
"Sinut laitetaan vielä jalkapuuhun, saat rangaistuksia! Sillä et saa harrastaa seksiä ennenkuin olette naimisissa! Se on Jumalan tahto!" Huudahdin kovaa, vaikken itsekkään oikein uskonut mitä sanoin.

Ihmiset kuulivat mitä huusin, ja alkoivat kerääntyä kujan ympärille. Muutama ihminen tuli ja he ottivat miehen.
Hän taisteli vastaan kun Edith puolestaan lyyhistyi maahan.
Mies vietiin pois ja minä nostin Edithin seisomaan, jotta voisin laskea tuon mekon takaisin alas.
"Ei hätää kulta pieni, kaikki on nyt hyvin" Halasin Edithiä, joka purskahti itkuun. Kysyin tältä, haluaisiko hän lähteä kotiin vai pystyikö tuo jatkamaan omenien myyntiä.

"Mennään kotiin" Edith pyysi.
Nyökkään tälle, ja lähdemme hakemaan omenamme.
Heinäkärryt eivät lähtisi ihan vielä, joten jäimme myymään omenoita hetkeksi.
Saimme hiukan rahaa ja lähdimme sitten yhä itkevän Edithin kanssa heinäkärryjen matkassa takaisin kotiin.

Okei no kuulkaas. Tässä tää luku oli ja sitten vaa odottamaan seuraavaa lukuu lol. Kiitos paljon.
Sanoja:292
~Villieläin

Salaisuus ✅Where stories live. Discover now