Toikaan kuva ei oikein liity yhtään mihinkää, mut mun mielestä se on tosi hieno. Eiks ookki? :D
~VillieläinOdilian näkökulma
Olimme juuri päässyt heinäkärryihin, jota tällä kertaa veti kaksi sonnia.
Matkustajia oli meidän kolmen lisäksi tyttö, poika, heidän äitinsä ja vielä heinäkärryjen kuljettaja.
"Anna se tänne!" Poika huusi ilmeisesti siskolleen jostain puisesta nukesta. Heillä oli molemmilla räsyiset harmaat vaatteet. Pojalla oli henkselihousut ja mutainen paita. Tytöllä taas oli räsyinen mekko ja tulipunaiset letit.
"Malin, anna nukke Bertelille takaisin" Heidän äitinsä sanoi.
Hänellä oli ruskea mekko ja joskus varmasti valkoinen ollut essu, sekä vihertävä hiuspanta.
"En anna!" Ilmeisesti Malin alkoi itkeä kovaan ääneen.Huokaisin syvään, katsellen isoja ja vanhoja puita, jotka jäivät taaksemme mennessämme eteenpäin.
Tunsin oloni raskaaksi, tuntui kun jokin olisi katsonut meitä koko ajan. Kuulin jonkinlaista rahinaa metsästä, aivan kuin joku olisi seurannut meitä."Anna se!" Poika alkoi huutaa kovaakin kovemmalla äänellä.
"En!" Tyttö itki kovaan ääneen, pitäen räsyistä nukkea käsiensä suojissa.Katsoin perhettä hiukan ärtyneesti.
Istuimme kaikki kuusi tavaroidemme kanssa heinien seassa. Istuin Heloisen vierellä, nojaten tuon lämmintä kehoa vasten.
Päivä alkoi hämärtyä ja minua nukutti jo nyt. Suurimmat pisteet taivaalla alkoivat jo näkyä, kuukin näyttäytyi hiukan, ajatukseni keskeytettiin suureen karjaisuun."Hiljaa siellä tai jäätte kaikki metsään!" Kuului matala karjaisu heinäkärryjen etuosasta.
Kaikki hiljeni.
Jopa linnut lopettivat laulamisen kokonaan.Vilkaisin Heloiseen ja Edithiin. Edith istui meidän takanamme.
Edith kohautti olkapäitään.Olimme kaikki hiljaa.
Vain metsästä kantautuva outo rahina jatkui.
Vedin henkeeni hiljaisuuden ääntä. Tiesin, että niin ei voinut tehdä, mutta tein nyt niin kuitenkin.
Kukaan ei voinut estää minua.
Ei kukaan.Noni.
Siin ol teille tosi hieno luku taas kerran. Pistä vaikka tähti sen kunniaks, pliis :D No kiitos jokatapauksessa.
Sanoja:275
~Villieläin
YOU ARE READING
Salaisuus ✅
RomanceKukaan ei tiennyt, että he rakastivat toisiaan. Kukaan ei tiennyt heidän salaisuuttaan. Jos joku väärä ihminen tietäisi, heidät tapettaisiin Jumalan nimissä. Tässä on kuulkaas tarina kahdesta naisesta, keskiajalla, jotka rakastivat toisiaan. On siel...