009)

202 27 0
                                    

Și-a întors privirea, văzându-l pe Hoseok zâmbind către el. Brusc, începuse să simtă și mai multă neliniște.

A încercat să se calmeze, fără să se aștepte ca Hoseok să îi pună mâna pe frunte, imediat ce a ajuns în fața lui.

"Ești okay? Pare ai febră." Hoseok începea să se îngrijoreze, timp în care bătăile inimii lui Yoongi începeau să accelereze.

"Sunt bine." Spune Yoongi, repetându-și în gând că ar fi cazul să se calmeze.

"Ești sigur?"

"Da."

Hoseok zâmbi din nou, plasându-și mâna pe umărul lui Yoongi.

Primele minute în compania lui Hoseok au fost cu adevărat ciudate. Atmosfera s-a îmbunătățit când au decis, în sfârșit, să își comande ceva.

"Bubble tea."

Au spus în același timp, mai apoi zâmbindu-și unul altuia.

"În sfârșit cineva care are gusturi." Spune Hoseok, ușurat.

"Mi-a plăcut dintotdeauna." Răspunde Yoongi pe un ton fericit, în timp ce zâmbetul lui Hoseok devenea mai vizibil.

"Și mie. Îmi amintesc și lui Renè îi plăcea. Dar după accident, a început îi displacă."

Pentru nu era ea.

"Nu te îngrijora. O îi placă, iar." Spune Yoongi, încurajându-l.

"Mulțumesc. Și apropo, știu un loc unde aș vrea revăd un film care mi-a plăcut. Ar trebui vii cu mine."

"Mi-ar plăcea."

♡♡♡♡

ꪮꪀꫀ ꪶꪖᦓꪻ ꪻ꠸ꪑꫀ || ᦓꪮρꫀUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum