029)

172 23 0
                                    

Flashback•
12:30

Jimin se hotărâse să iasă afară pentru o gură de aer. Plaja era un loc foarte bun pentru a te gândi cum să scapi de situațiile problematice.
Credea că este singur, dar a fost surprins să vadă o figură cunoscută venind spre el. Era persoana care în urmă cu câteva zile îi spusese ce simte pentru el, dar a fost refuzată.

"Ce faci aici?" Întreabă Jimin, începând să se simtă inconfortabil.

"Îmi pare rău, știi..."

Jimin devenea vizibil foarte îngrijorat. Nu știa ce să facă sau să spună.

"Știu m-ai refuzat. Dar lumea nu știe. Mi-a fost prea rușine admit un refuz din partea ta."

"Jimin?" Trezit din gândurile sale, Jimin s-a întors, dând ochii cu Jungkook. A ignorat complet persoana cu care începuse să vorbească acum puțin timp.

"Stai, pot explic, serios–"

Dar Jungkook a evitat să discute mai multe. Îl privea pe Jimin, făcându-l să se panicheze și mai mult. Jimin nu voia ca asta să se întâmple, mai ales din cauza unor zvonuri false.

"Ce mai e de explicat?"

Jimin era cât pe ce să vorbească, dar Jungkook i-a luat-o înainte.

"Încerci te joci cu mine?"

"Ce? Nu!" A încercat să îi ia mâna lui Jungkook într-a sa, dar a fost evitat din nou.

"Oprește-te. Nu vreau să mai aud nimic de la tine. Vreodată."

"Jungkook!"

♡♡♡♡

ꪮꪀꫀ ꪶꪖᦓꪻ ꪻ꠸ꪑꫀ || ᦓꪮρꫀUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum