A gyerekeket még aznap este felhozták a birtok alatti katakombákból. Annyira mélyen és szigorúan elzárt menekülési útvonal volt, hogy senki se tudta őket kiszagolni. Anna az öt farkaskölyök ölelésében látta meg Rosat, aki vértől bűzlött, ahogy benézett a farkasnő végignézvén a hat gyermeken és a három vemhes nőstényen vicsorogva elmosolyodott.
-Győztünk.
Az anyák győzedelmes vonyításba kezdtek, míg a gyerekek családtagjaikhoz rohantak vissza a felszínre. Anna a törmelékeken bukdácsolva testvérét kereste. Thomas meglátta húgát a bejárati lépcsőnél, így felsétált hozzá az oldalát fogva, ugyanis Luca túl nagyot taszított rajta.
-Bátyám!
A két testvér szorosan megölelték egymást. Akkor abban a pillanatban Thomasnak elszállt minden fájdalma. Sikerült megvédenie a húgát és a birtokot. Életében először volt igazán büszke magára. Az erdőben nyoma se volt fenyegetést jelentő lényeknek, a farkasok nyertek, hála Annabell Wolfblood hatalmas erejének. Zúzódások és kisebb sebeket ért falka mind összegyűlt a bejáratnál...nézték a földön fekvő úrnőjüket és az idegen farkast...ők is érezték azt az erőt, ami a két természetfelettiből áramlott. Másnap Annabell, Luca mellett ébredt. Meglepte, hogy az emlékeiben élő fiú most már férfi. Luca teste izmos, mint minden farkasnak, tele van hegekkel, ami nem meglepő egy harcos fajtól, barna haja borzasan kócos és csak még jobban kiemelte a férfi arcának vonalait. Óvatosan megérintette a farkas arcát, három napos borostáját. Élvezte, ahogy a szálak karcolják ujjbegyeit. Luca hunyorogva nyitotta ki a szemeit. A fény vakító volt, de amint kitisztult a látása csak egy bárgyú vigyorra tellett neki. Annabell hosszú fehér hajjal hajolt oda hozzá. Szemei kíváncsian követték az ujjai útját, ami éppen az arcán siklott. Amint észrevette a boszorka, hogy figyelik, zavartan a férfira nézett és elkapta a kezét...vagyis csak akarta. Luca nem hagyta, hogy elrántsa a kezét, ezért megragadta csuklójánál fogva és az arcához vezette Annabell tenyerét. Lágyan belecsókolt és az emberi szemekbe nézett.
-Nem engedlek el...soha többé.
YOU ARE READING
Vonyítók háza
Teen FictionKering egy legenda egy házról, melyben vérszomjas farkasok élnek és egy rémséges boszorkány, aki irányítani tudja őket. Egy gyönyörű nő képében jelenik meg, majd a házba érve szemei vérvörösen izzanak, szája ijesztő mosolyra torzul. A sötétségben éh...