Çınar
Camımı kapatıp perdeyi çektikten kafamı hafifçe yukarı kaldırıp akmak için çabalayan gözyaşlarımı serbest bırakmıştım.
Ben çok büyük bir hata yapmıştım.
Ekin bu duygu karmaşasının içinden çıkamadan onu başka bir karmaşaya itmiştim. Bunu yapmak istemememiştim, amacım bu değildi.
Ona iyi hissettirmek için yanına gitmiş ancak daha kötü hissetmesine sebep olmuştum. Neden bir şeyler yapmaya çalıştıkça her şeyi elime yüzüme bulaştırıyordum?
O anki hareketini kendimce yanlış yorumlamıştım, bunu böyle yapmamam gerekiyordu. Her ne yaparsa yapsın ona sadece arkadaş olarak yaklaşmam gerekiyordu. Onun yanında duracak bir arkadaşa ihtiyacı vardı.
Gözlerimi yumup öylece bekledim, nasıl hissetmem gerektiğini bile bilmiyordum. Nasıl hissetmeliydim? Sevdiğim kızı öptüğüm için sevinmeli miydim yoksa onu üzdüğüm için üzülmeli miydim?
Üzülmeyi seçiyordum.
Yanımdan uzaklaşırken gözlerini kaçırdığı aklıma gelince istemsizce yutkunmuştum, ne kadar gözlerini kaçırsa da dolu olduklarını görmüştüm, gözleri dolmuştu.
Gözlerimi açtıktan sonra yavaşça perdeyi aralayıp Ekin'in odasına baktığımda yatağına uzanmış bir şekilde tavana bakıyordu. Yüz ifadesini net bir şekilde görebilmeyi o kadar çok isterdim ki...
Şu dakikadan sonra ona nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum, arkadaş olarak davranmaya devam mı etmeliydim? Ama aramızda yaşanan o anı yok sayamazdım, sayamazdık.
Perdede araladığım kısmı kapatıp çalışma masamın sandalyesine oturup kollarımı masaya ve kafamı da kollarımın üstüne koymuştum.
Onu üzmüştüm.
Onun bozuk olan moralini düzeltmek için gitmiştim ama tek yaptığım onu üzmek olmuştu.
Kafamı hafifçe kaldırıp odamın köşesindeki çınar ağacı çizimine bakıp gülümsemeye çalıştım, söz vermişti, yanına yenisini çizecekti.
Yani, umarım.
Merak ettiğim için bir yerimden kalkıp bir daha perdeyi araladığımda Ekin'i perdesini kapatırken yakalamıştım. Beni gördüğü gibi duraksamış ve yüzüme öylece birkaç saniye baktıktan sonra yavaşça perdeyi kapatmıştı.
Son gördüğüm şey ise yüzündeki buruk gülümsemeydi.
~~~~~
Slm bne geldm.
Arkdşlr ltfn Ekin'e sövmyn üzülyrm :( valla o da böylr olsun istemezdi, valla.
Neyse, gidiyom ben
Görşrz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ketçaplı Patates | Texting
Short StoryÇınar: Benim için patates olmadan ketçap bir hiçtir Çınar: Sen patatessin, ben de ketçap Çınar: Ben de sensiz bir hiçim