0.6

4.5K 358 85
                                    

Multi: Ekin

"Hayır yemeyeceğim, çek artık şunu." derken bir yandan da Çınar'ın elindeki ketçaplı patatesten kaçmaya çalışıyordum. Kafamı ne tarafa çevirirsem çevireyim ondan kurtulamıyordum. Aşırı kararlıydı.

"Hadi ya benim için ye bari, onca senelik arkadaşınım ben senin."

"Arkadaşım değilsin." dediğimde yüzünü buruşturup bana yedirmeye çalıştığı patatesi kendi ağzına atmıştı.

"Minik bir parça kalbim kırıldı ama atlatırım."

"Ya şaka yaptım salak." dediğimde beni hiç umursamayıp patateslerini yemeye devam etti. Bakışlarını da tabaktan ayırmıyordu.

"Ya küstün mü?" dediğimde başını sallamasıyla kendimi gülmemek için zor tutmuştum. Çınar bir anda 7 yaşına geri dönmüş gibiydi, trip atıyordu.

"Senden trip yemeyeli uzun zaman olmuştu." diye mırıldandığımda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını görmüştüm.

"Gülüyorsun!" diyerek masada azıcık öne doğru atıldım. Masa karnıma yaslandığı için canım acıyordu ama bu şu an umrumda değildi, Çınar'ın trip atmasını sonlandırmak zorundaydım.

"Hayır gülmüyorum." derken bile gülmemek için kendini zor tutuyordu ama inatçıydı işte, kabul etmeyecekti.

"Tamam ben yanlış görmüşüm o zaman." diyerek sandalyede arkama yaslandım ve patates kızartmalarımı yemeye devam ettim. Bir bir kızartmaları ağzıma atarken gözümü asla Çınar'dan ayırmıyordum.

"Sana da trip atılmıyor." diyerek sonunda güldüğünde ben de gülümsedim.

"Kim bana karşı koyabilir ki?" diyerek kendimle dalga geçtiğimde beni hiç umursamamıştı.

"Şaka yaptığımı biliyorsun değil mi? Arkadaş tabii ki." dediğimde ise bana salakmışım gibi bakmıştı.

"Ekin, beraber büyüdük. Şakalarını anlayabiliyorum farkındasın değil mi?"

"Aman, demedim bir şey tamam."

"Seni senden iyi tanıyorum Ekin, bence de bir şey deme." derken güldü.

"Hafızan kötü sanıyordum."

"Kötü zaten." diyerek ağzına patates attı.

Anlamazca ona baktığımda ağzındakini hızlıca ağzındakini bitirmeye çalışırken kolasından birkaç yudum almış ve öyle konuşmuştu.

"Yani çoğu şeyde hafızam kötü, nasıl oluyorsa senin hakkındaki çoğu şeyi hatırlıyorum. Belki de çocukluktan beri hep yan yana olduğumuz içindir."

~~~~

Biliyorum bugün yb günü değil ama boş verin işte.

Neyse, bb

Ketçaplı Patates | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin