2.0

3.5K 304 174
                                    

"O topu bir daha kafama atarsın ısırarak kopartırım o topu, velet."

Çocuk Yankı'nın yüzüne birkaç saniye baktıktan sonra ondan korkmuş olacaktı ki ağlayarak annesinin yanına kaçmıştı.

Geldiğimizden beri Yankı etraftaki çocuklarla tartışıp duruyordu, oysa biz gelirsek sinirlenmeyeceğini söylemişti.

"Sen ne getirdin çantanda." diyerek sözü bana getirdi ve yanımda tuttuğum çantamı işaret etti.

"Patates kızarttım, o var. Diğeri senin değil zaten."

Kaşlarını çatıp bana baktı ve hemen ardından çantama ulaşmak için bir hamle yapmıştı ama çanta bana daha yakındı, hemen kendime çekebilmiştim.

Eğer Yankı, Çınar'ın ketçapı aşırı sevdiğini biliyorsa bütün gün bizi ne kadar yakıştırdığını söyleyip duracaktı.

"Bana değilse Çınar'a o zaman, ay ne tatlısınız siz öyle."

"Hayır, kendime yaptım." dediğimde inanmadığını belli edercesine bakıp gülmüştü. Rol yapmakta çok kötüydüm, anlaması normaldi.

"İyi, patatesleri çıkar da yiyelim bari. Bunlar hep kısır falan yiyecektir şimdi."

Patateslerin kutusunu çıkarıp üçümüzün ortasına koydum ancak Çınar, ketçap olmadığı için üzülmüş gibiydi.

"Benim için ketçap patatessiz olmadığı gibi patates de ketçapsız olmuyor ne yapayım."

Mırıldanmasını duyduğumda onun bu hüzünlü haline gülüp çantamdan ketçap şişesini çıkarıp ona doğru atmıştım, şişe kucağına düşerken şaşkınca bana bakıyordu.

Belki de koca şişeyi yanımda taşıdığım için şaşırmış da olabilirdi.

"Yanında ketçap taşıyacak kadar manyak olduğunu bilmiyordum." diyen Yankı ile bakışlarımı ona çevirdim. Üçer beşer tane patates kızartması ağzına doldururken bir yandan da konuşmaya çalışmıştı.

"Ağzın doluyken konuşursan gider çocuklara söylerim seni rahat bırakmazlar."

Ufak tehditimle beraber ağzına hayali bir fermuar çekmiş ve yemeye devam etmişti.

"Bu hazır değil, değil mi?" diyen Çınar ile başımla onu onayladığımda yüzünde içten bir gülümseme olmuştu. Onun mutlu olması beni de mutlu etmişti.

"Bak beğenirsem bundan sonra sen yaparsın, anlaştık mı?"

"Sen önce bir dene, ona göre bakarız."

"Yankı! Yavrum gelsene."

Yankı'yı annesinin çağırmasıyla derin bir nefes vermiştim. Onun yanında hareketlerimi kontrol etmek zorunda kalıyordum, en ufak şeyi yanlış anlayabilirdi.

"Saçında, böcek var." diyen Çınar ile gözlerim hafifçe açılmıştı. Böcekler benden uzaktayken onları sevebilirdim ama yakındayken asla.

"Hareket etme, alayım." diyerek üstüme doğru eğilip böceği almak için elini saçıma uzatmıştı ancak aramızdaki mesafe yok denecek kadar azdı. Belki daha uzaktan da böceği alabilirdi ama o oldukça yaklaşmıştı işte.

Yüzümün yukarısında olan yüzüne bakmaya başladığımda nefes alışımın zorlaştığını hissetmiştim, bunun böyle olmaması gerekiyordu.

Biz sadece arkadaştık, fazlasını istemiyordum.

Yutkunup bakışlarımı ondan kaçırdığımda bir an duraksayıp bana bakmış ve hemen ardından böceği alıp benden uzaklaşmıştı.

Son zamanlarda bana daha farklı davranıyordu, bunu anlamamış değildim. Anlamak istememiştim çünkü ben arkadaştan fazlası olmak istemiyordum.

Ama anlaşılan benim ne isteyip istemediğim bir önemi yoktu.

"Sonra neden sizi yakıştırıyorum oluyor, bundan sonra bir şey söyleyen ne olsun."

Yankı söylenerek yanımıza oturduğunda uzaktan bizi izlediğini fark etmiştim, muhtemelen yanımıza geldiğinde Çınar'ın hemen uzaklaşacağını bildiğinden Çınar benden uzaklaşana kadar bizi uzaktan izlemişti.

"Bu arada, saçında böcek falan yoktu."

Ekinakel: Shouldn't love you but ı couldn't help it

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ekinakel: Shouldn't love you but ı couldn't help it

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çınarkaya: 🍟

Bu gönderi yorumlara kapalı

~~~~~

Slm arkdaşlar

Önce şöyle bi duyuru yapayım.

Yarın başka bir kurgu yayınlayacağım, bölüm günleri de muhtemeln salı ve perşembe olur. O hikayeyi çok seviyorum bu yüzden dedim ki niye yayınlamayayım?

İsmi de "Islık". Okursunuz blki

Ve bugün yb attığımı unutmadım, söz vermiştim bir tane daha yb atıcam diye.

Neyse, bb

Ketçaplı Patates | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin