1.Bölüm: Eski dostlar

990 313 820
                                    

...sizi karı koca ilan ediyorum.
Evet, bugünde bir sorun çıkmadan nikahı kıydım.Her gün tanımadığım bir sürü insanı evlendirirken kendimin yalnız olması sizcede garip değil mi dostlarım?

Birisi kafama okkalı bir tokat geçirerek düşüncelerimden sıyrılmama neden olmuştu. "Helen dalmış gitmissin kızım ne düşünüyosun öyle sabahtan beri sesleniyorum kıpırtı yok!"

Evet dostlarım bu da benim öküz mü öküz ama bir yandanda tatlı mı tatlı kankam,can dostum,biriciğim, ev arkadaşım,kankam ııı kankam demiştim dimi neyse işte çokta övmiyeyim aynı kurumda çalıştığım arkadaşım Kaylam..

"Kızım ne vuruyosun öküz gibi hafifçe dürtsene!"

"Ahh bebeğim bırak bu işleri bana ne düşündüğünü söyle"

Bir şeyde gözünden kaçsın zalimin kızı." Kanka yalnızlığımı düşünüyordum. Her gün bir sürü kişiyi evlendirirken  26 yaşına gelmişim hala yalnız olmama şaşıyorum."

"Aman kızım dert ettiğin şeye bak. Bir sürü erkek arkanda senle çıkmak için dört dönüyor hiç birine pas vermiyorsun. Gözlerini aç bak biraz etrafına ayol. Sonra yalnız kaldım diye sızlanıyorsun."

"Kızım ben bir kere her erkekle çıkmam. Ben sen miyim öyle önüme gelen her erkekle vıcık vıcık çıkıcam.Tek bir kişiyle çıkıp hayatımı onla devam ettirmek istiyorum ben"

"Ohoo kızım sen böyle gidersen evde kalırsın. Gerçi kaldın gibide." dedi sırıtarak Kayla. Tam ağzının ortasına çakmalık. Neyse sinirlenmiyoruz göz devirip sallıyoruz.

Kayla ben konuşmayınca konuşmaya devam etti." Ben erkekleri tanıyorum işte böyle böyle doğru kişiyi bu şekilde bulucam senin değişinle" diyip sırıtmaya başladı. Ahh çok komik. Seni gidi iguana suratlı.

"Helen kız bu akşam bir şeyler içmeyemi gitsek? az takılırız."

"Yok kanka ben direk burdan annemgile geçiyorum bugün,biraz daha gitmessem beni evlatlıktan reddetecekler."

Dudaklarını büzerek "Pekiğ" dedi ahh ben bu kızı harbi çok seviyorum.

"Hadi çıkalım analar bekletilmez."

                                      ****
"Anamm canım anam tonton yanaklı anam en sevdiğim kadın valid-"

"Sus kız geldiğinden beri car car kapanmadı bi çenen amma yalakalık yaptın. Tamam affettik artık sus motorun soğusun az." İşte zafer budur dostlarım. Çeneme sağlık.Bu taktiği sizde yazın bir kenara lazım olur.

Babamda geldiğinde birlikte sofraya oturduk. Valide sultan yine döktürmüş. Ona şimdi bir sürü övgüler yağdırırdım ama geldiğimden beri o kadar çok konuşmuşumki çenem ağrıyor. Eminin ki o da benim konuşmamamı tercih eder. Sofrayı toplayıp çaylarımızı yudumlarken babam konuştu:

"Kızım senin böyle nereye kadar gidecek. Yok mu şöyle aslan gibi bir damat adayı? Yaşlanıyoruz artık torun sevmek bizimde hakkımız."
"Ayy kızım evet ya bak komşulara hepsinin boy boy torunları var resmen. Anneanne olamayacakmıyım ben sevemeyecekmiyim torunlarımı ben."

Ve babam ve annem tamda noktasına parmak bastı. Ahh babacım annecim sizden çok benim ne kadar istediğimi bir bilseniz ama yok yok. "Maalesef annecim babacım şuanlık öyle biri yok hayatımda. Olsa zaten illaki haberiniz olur mahrum bırakmam sizi o mutluluktan."deyip kendimi zorlayarak hafif bir gülümseme takındım dudaklarıma ne kadar kendimi zorlasamda onları üzmemek için. Tam annem ağzını tekrardan açıp konuşacakken babam araya girdi." Hanımm kızımız ne zaman kendine uygun hayırlı kişiyi bulursa o zaman bu konuyu tekrardan konuşuruz fazla uzatmayalım" dedi babam ver ellerini öpeyim kurban olduğum. Annem böylelikle bu konu hakkında başka bir şey diyemedi. Fakat ikisininde içten içe üzüldüklerini biliyordum. Bu konuyu yalnızken biraz düşünmem gerekiyor.Gece farklı konularla devam etti. Ve gecenin sonuna gelmiştik. Artık kalkma vakti gelmişti.

Seni Kocam İlan Ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin