8.Bölüm: Ben Bu Nikahı Bozarım!

334 217 269
                                    

Medyadaki kişi: Bora

Evet işe geri döneceğim zaman çok az kalmıştı. Bugünü saymassak bir gün kalmıştı. Ben işe Bora'da evine dönecekti. Koskaca bir hafta Bora'yla birlikteyken sanki saatler içinde bitmişti. Tabi evdeyken Kayla'ylada eğleniyordum ama bu hafta bir ayrı eğlenceli, mutlu geçmişti. Nikahlarını benim kıyacağım haberi dışında kötü bir şey bile olmamıştı. Yani siz diyorsunuzdur şimdi biliyorum niye kötü olsunki nikahlarını senin kıyman,şu yüzden kötü benim planımı ben devreye sokucaktım her şeyi ben yapacaktım fakat memur şuan ben olduğum için başkalarına ihtiyacım var yani öyle düşündüğünüz başka bir şey yok sırf bu yüzden!

Evet deminde dediğim gibi bana yardım edecek kişiler bulmam lazım. Ah buldum bile tabiki Minel ve Çağlar olacak onlardan başkasını düşünemem bile. Onlara planı anlatmak için watsapptan bir grup kurdum.

"EVLENİYORUM!"adında bir grup oluşturdunuz.

Çağlar reisssi eklediniz.
Minel hanfendizadeyi eklediniz

Minel: Lan noluyor sende mi evleniyorsun Helen?

Çağlar: Oh oh iyi oldu çifte düğün yaparız Bora'yla Helen'inkini uzun zamandır göbekte atmıyorum zaten oh ohh.

Arkadaşlarım ne kadar boş insanlar şu yaştan sonra bunu fark etmemde cabası.

Helen: He evleniyorum oğlum kendimle hemde.

Minel: Kızım doğru düzgün söylesene noluyor.

Çağlar: Oh oHhhh

Helen: Çağlar göbek atamayacaksın sus. Kimse evlenmiyor. Yani Bora evleniyor ama evlenmiyor işte.

Çağlar: Yani hem evleniyor hem evlenmiyor mu anlamadım.

Çağlar bugün gıcıklık tarafından kalkmış anlaşılan doğru düzgün konuşamıycaz.

Minel: Bende anlamadım.

Allah'ım nolurdu bana şöyle üstün zekalı arkadaşlar verseydin bana. Derdimi falan hemen anlayabilen.

Helen: Şimdi şöyle çok akıllı arkadaşlarım(!) Bora'nın nikahı var perşembe günü.

Çağlar: Eee ne kadar altın takcağımızı mı konuşucaz?

Minel: Çağlar sus ciddi bir şeyler söyliyecek belliki.

Çağlar: Tamam Helen anlat ciddi oldum.

Bu çocuk ciddi değilken ciddiye çevirmek zor oluyordu. Bir yandanda ciddiyken ciddiyetini bozmakda zor oluyordu ne karmaşık biri bu yahu. Neyse ki Minel reis duruma el atmıştı.

Helen: Bora'nın nikahını bozucam sizde bana yardım edeceksiniz canım arkadaşlarım:)

Minel: Kızım manyak mısın? Bunlar mafya ailesi zeki şey lerdirde Maya denilen kızıda liseden hatırlıyorum ben piskopat takığın teki bize yapmadığını bırakmaz öğrenirse.

Maya lisedeyken bizim okulda mıydı. Tabi ya nasıl unuturum sürekli Bora'yı göz hapsine alan biri vardı.Bora'ya yaklaşan bazı kızlar ötesi gün hiç bir şey demeden ortadan kayboluyorlardı. bu gerizekalı piskopat bir şeyler yapıyormuş belliki. Bir mafya olduğu için Bora'yı hemen onun eline teslim edeceğimi sanıyorsa çok yanılıyor hanfendi.

Çağlar: Minel'e katılıyorum kanka o kız takıntılı piskopatın teki.

Helen: Siz bana yardım edecek misiniz etmicek misiniz onu söyleyin? Her türlü kararınıza saygı duyarım korkuyorsanız benim için sorun değil kendimde bir yol bulup "Ben Bu Nikahı Bozarım!"

Seni Kocam İlan Ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin