Medyadaki kişi: Maya
Maya hakkındaki yorumlarınızı bu satıra alabilirim.Bora'yla konuştuktan sonra direk yatmıştım. Düğün tarihi belli olmuştu. 9 gün vardı bu kadar erken olabilceğini düşünmemiştim. Aklımdaki bütün fikirleri toplayıp biran önce her şeyi halletmeliydim. Öncelikle nikahı kimin kıycağını öğrenmeliydim. Bunu işteki boş zamanlarımda biraz araştırma yaparak öğrenebilirdim. Neyse biraz daha düşüncelerime takılıp kalırsam işe geç kalıcaktım. Kayla hanım sabahın köründe Bartu'yla kahvaltı yapıp biraz geç gelecekti işe,ne boş işler mışıl mışıl uyumak varken dimi dostlarım.
Altıma dizlerimin biraz üzerinde biten siyah bir kalem etek, üstüne ise bordo bir gömlek giymiştim. Normalde olsa bu kadar resmi giyinmezdim ama bugün içimden resmi giyinmek gelmişti. İstemişkende yapalım değil mi?
Arabaya atlayıp belediyenin nikah salonuna doğru yol aldım. İlk nikahım erken saatteydi. Sonrasındada işlem yapılcak dosyalar vardı.
Herkes masada yerlerini almış beni bekliyorlardı. Konuk koltuğunda oturan yarım düzine takım elbiseli erkek oturuyor ve kimseden çıt çıkmıyordu garip. Topuklarımı vura vura havalı bir giriş yapayım derken adamların bana sert bakışlarından sonra hızlıca yerime geçip oturdum. Korkmuştum yahu ne bunlar mafya falan mı?
Ne kadar tırssamda görevimi sonuna kadar yapacaktım.
"Değerli misafirlerimiz hepiniz bu güzel güne hoşgeldiniz." Pekde hoş gelmiş değil gibilerdi herkesin yüzünden düşen bin parça.
"Öncelikle gelin hanımı tanıyalım. Adınız soyadınız?"
"Memur boş boş sorular sorma kıy şu nikahıda gidelim."demişti damat kılıklı hödük.
"Beyfendi bu benim işim lütfen engel olmayınız." Böyle yapımca daha çok uzuyacağını anlamış olacaktıki kafasını sallayıp geçiştirmişti.
"Evet tekrardan soruyorum gelin hanım adınız soyadınız."
"Doğa Melis Bolat"
Bolat soyadı bir yerlerden çok tanıdık geliyordu. Hahh Bora'nın soyadı bu acaba bir akrabalıkları falan var mıydı? Bildiğim kadarıyla Bolat soyadı sadece bu soydan gelenlerde var ama belkide yanlış biliyorumdur neyse.
"Damat bey adınız soyadınız?"
"Çağrı Kara"
Şahitlerde kendilerini tanıttıktan sonra nikahın asıl bölümüne geçiyorduk.
"Birbirinizle evlenmek istediğini bize beyan ettiniz. Bizlerde gerekli araştırmaları yaptık ve evlenmenize engel bir halinizin olmadığını tespit ettik." Ben konuştukça damat daha fazla geriliyor ve öfkeli nefesler veriyordu.
"Ancak evlenmek istediğinizi bir kezde sayın şahitlerin,değerli konukların ve şahsım huzurundada bir kez ve son kez sözlü olarak söylemeniz gerekiyor."
Gelinin kısık bir sesle hiç söylemedim,söylemekte istemiyorum dediğini duydum. Noluyordu yahu burda bu kadın istemiyor muydu evlenmek. İş bu raddeye kadar gelmişken elimde yapıcak bir şeyim yoktu benim tek görevim nikahlarını kıymaktı.
"Sayın Doğa Melis Bolat hiç kimsenin baskısında, etkisinde kalmadan kendi arzunuz ve özgür iradenizle Çağrı Kara beyfendiyle evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Gelininin yüzü solmuş sanki kusucak gibi duruyordu.
"Hanımefendi iyi misiniz? Bir sorun mu var?"
Hemen kendini toplayarak." Yok, hayır hayır bir sorun falan yok iyiyim sağolun." Önemli değil manasında kafamı salladım.
"Eve-.." Doğa tam evet derken nikah salonunun kapısı paldır küldür açıldı ve içeriye 10 tane koruma ve birde adam girmişti. Korumalar koltukta oturan takım elbiseliler daha harekete geçemeden kafalarına silah dayayıp etkisiz hale getirmişlerdi. Neee silah mı? Allah'ım ben napıyorum da beni böyle şeylerin içine düşürüyorsun yarabbim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kocam İlan Ediyorum!
Teen Fiction...sizi karı koca ilan ediyorum. Hayatta ne zaman ne olacağını bilemeyiz. Hayat her seferinde bizlere farklı oyunlar oynar bazılarına kolay bazılarına zor gelir işte buda kişinin kaderidir... Evet dostlarım bu bir nikah memuru kızımızın ve biraz saf...