إقتباس 2

149 2 0
                                    

#اقتباس 2#
من حب بعد قسوة وعذاب ...بقلمى دنيا عيد...
*********&**********&
هو يشدها خلفه إلى هذا الركن المظلم ...وهى تمشى خلفه بغضب وانفعال ...هى بغضب :هو انت جارر بقرة ..وراك ...سيب ايدى لحسن والله .
هو "ببرود أعصاب ":امممممم هتعملي اي يعنى ...قولى كدا ...واخير ترك معصمها...لتمسك فريدة معصمها ..وهى تدلكه من الوجع ..لتقول ..وهى تنظر للواقف أمامها بغرور: مممكن حضرتك عايزة اي ...ثم أضافت بإنفعال ..وانا مش بحب حد يلمس ايدى ..
فارس"بغرور": هتجوزينى ...
فريدة "بسخرية..وضحك": وي ترى ده عن حب ...ههههه وإلا أي ...هو حضرتك مجنون والا انا بتهيألى .
فارس: ممكن تقولى انتقااام ...ثانيا انا مش باخد رأيك انا ببلغك ..
فريدة:وأى على يخلى حضرتك ..مواقف ع فكرة انا هقول لا.
فارس"بعجرفة": اممممم ومين قالك انك مش هتوفقى ..ثم أضاف بثقة ..وهو يضع لها هاتفه أمام عينها ويقول لها ...ههه اي رأيك .
فريدة"بصدمة": اي ده.......🙊🙊
*****&*********&******&
اما عند فادى ..وهو يجلس بجانب فاطمة ...ويتغزل بجمالها ..
فادى: ي لهوووى ع السكر ي ناااس ...اتصدقى انا عبيط .
فاطمة "بخجل ": ليه يعنى .
فادى : علشان كان نفسى يبقى كتب كتاب وشبكة علشان اخد راحتى فى الكلام .
فاطمة " بسخرية": هو انت مش واخد.......وقطعت الكلام ..صوت سيف الدين وهو يقووول ....🙈🙈*********&**********&
اما عن نادين التى تقف بجانب والدتها وصحبتها نرمين ..وتقول بغضب : انا حاسه مش شيفنى ي مامى .
سوسن : لا ما انتى تروحى تقفى معاه ي نانى ...وهزرى ....اوعى تخلى حد ياخدوا منك .
نادين "بتفكير": صح ي مامى عندك ....ثم أضافت بتملك ..فاارس ده بتاعة انا ومستحيل اخلى حد يأخدوا منى .
نرمين "بتشجيع": ايوا كدا نانى ..
********&*******&******
ده إقتباس 2 صغير ..عن الحلقة إلى هتنزل باليل بإذن الله ...اتمنى يعجبكوا ...واي رأيكوا...من حب بعد قسوة وعذاب بقلمى ..دنيا عيد

حب بعد قسوة وعذابحيث تعيش القصص. اكتشف الآن