Leoikna

1.4K 42 99
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

LeoSirr: Nazywam się Leoiknanderisa Sorrentydna i jestem z Australii

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

LeoSirr: Nazywam się Leoiknanderisa Sorrentydna i jestem z Australii. Jestem krukonką. Musiałam się przeprowadzić do Hogwartu i teraz chodzę do Hogwartu. Przedstawię potem wam moją przyjaciółke która jest z Hufflepuff. To jest mój chłopiec, @Golden_Seeker czyli Harry Potter. Jestem z nim od połowy wakacji. Mam nadzieje że mnie miło przyjmiecie 🥰

Polubione przez Aaadhah, Golden_Seeker, Miss_Granger, Aurora_Daff... i 47358 innych

Zobacz 60 k komentarzy

Draco_Mal: Narazie cię nie znam ale wiem już że masz hujowe do przeczytania imie i nazwisko. I wtf co, Potter ma dziewczynę? Szczerze bardziej bym się spodziewał że będzie z Lotte.

Golden_Seeker: Ludzie, nie spinajcie się że nie jestem z Lotte. Od początku naszej bliższej znajomości byliśmy tylko przyjaciółmi.
^LeoSirr: +1

Miss_Granger: To witaj w ekipie🥰 I życzę powodzenia z Harrym bo ma on owsiki.

Aaadhah: Jakby co to ja jestem tą przyjaciółką XD Tak w ogóle czemu kurwa tak się rozpisałaś. Profesor Minaduulen zawsze ci mówiła że za mało się rozpisujesz nawet raz cię wysłała do takiego woźnego który wszystkich podrywa na karę ( nadal nie wiem czy coś tam się stało) a tutaj sru.
^LeoSirr: Możesz przestać opowiadać nie swoje historie? Dzięki

Red_Ginn: Awww mały Potter sobie kogoś znalazł.

Prorok_Codzienny: Czyli teraz już na serio? Zapraszamy na wywiad.
^LeoSirr: Nie wiem kim jesteście. To jakaś stacja telewizyjna czy coś takiego?
^Milli_Cent: To jest gazeta

Queen_Panss: O wow... tego się szczerze mówiąc nie spodziewałam nawet bardziej niż Hermiony i Teodora.

Chicken_Ron: Nie mój ship ale cóż, na pewno bardziej to przetrawie niż jakieś Teomione.
^Draco_Mal: +1

ShiperzyLotteiHarry'ego: Tylko nie to! Ciekawe jak się teraz czuje biedna Lotte.
^Black_Lotte: Czy wy idioci myśleliście że jestem kurwa w nim zakochana czy kurwa co? Jebnijcie się w łeb jesteście pierdolnieńci! Czuje się zajebiście i nic kurwa wam do tego.






*******************

Dwie nowe postacie huhu

Lubicie Leokina nie umiem dalej napisać jej imienia?

𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz