RiRue: Może się przedstawię? Jestem Rigel Rue Polluks i pochodzę z jakiegoś tam starożytnego rodu ze Ameryki. Byłam w lIvermony ale musiałam się tutaj przeprowadzić, jestem w Hufflepuff. Nie pytajcie o mój wygląd, jestem metamorfomagiem i to jest zajebiste. Lubię alternatywny styl ubierania i nie umiem się wyrazić w internecie. Chce tylko znaleźć jednego człowieka z którym mogę porozmawiać. Pozdrowienia dla Aadhy która mi cokolwiek wyjaśniła.
Najczęściej wyglądam tak
Polubione przez Hogwarts_News, Aaadhah, Oliver_Wood, Good_Cho... i 49358 innych
Zobacz 50 k komentarzy
Draco_Mal: Salarze! W końcu ktoś nowy kto ma normalne i łatwe do odczytania nazwisko. Wydajesz się lepsza od tej dziewczyny Grzmotera.
Aaadhah: Nie ma problemu, dzisiaj organizuje wieczorek zapoznawczy w pokoju życzeń ( poczekaj na mnie w pokoju wspólnym) z całą ekipą.
^Golden_Seeker: I to jest plan!
^Slyth!!!Devil: Weź załatw wódkę
^Aaadhah: Już idę do Luny po alkohol z nargli.
^Black_Lotte: hihihiiihi
^RiRue: Już większość z was lubię.Miss_Granger: Skoro Aadha to Heather naszej grupy to ty zdecydowanie jesteś Michelle.
^Queen_Panss: Daff to zdecydowanie Ophelia
^Draco_Mal: o czym wy gadacie XD?Good_Cho: Jaka piękna z ciebie baba✨ Może się spotkamy jutro?
^RiRue: ✨Spierdalaj✨Chicken_Ron: Myśle że dogadasz się z wszystkimi, jakby wyglądasz na zajebistą nie można zaprzeczyć że nie.
*****************
O SALARZE ALE JEJ DAM
CZYTASZ
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓
Fiksi Penggemar𝑫𝒐 ś𝒘𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋ó𝒘 𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒂 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕. 𝑾𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒔ą 𝒛𝒂𝒄𝒉𝒘𝒚𝒄𝒆𝒏𝒊 𝒕𝒚𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒎. 𝑵𝒂𝒋𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒎ł𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋𝒆 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒍𝒊 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎. 𝒁𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛...