Theodor_N: Kiedy zmuszasz swoich przyjaciół po chodzeniu po górach be like...
Polubione przez Good_Cho, Slyth!!!Devil, LeoSirr, Pad_ma... i 60267 innych
Zobacz 50 k komenatrzy
Slyth!!!Devil: Jebany żulu, to ty nas obudziłeś o 4:30 BO POTEM BĘDĄ KOLEJKI! KOLEJKI ŻEBY CHODZIĆ PO GÓRACH W OGÓLE CO
^Miss_Granger: Blaise uważaj bo ci żyłka pęknie.Aurora_Daff: Chciałabym tylko dodać że na ścieżce było tyle lodu że można by było wziąć łyżwy.
Good_Cho: Czemu wy mnie nie wzięliście? :(
^Black_Lotte: Może dlatego że jesteś jebnięta i spierdalaj?
^LeoSirr: Lotte kochana, prosiłam cię już żebyś nie obrażała ludzi oraz nieprzeklinała. Pogadajmy może dzisiaj.
^Black_Lotte: Przepraszam?
^Good_Cho: Dziękuje Lotte! Kiedy wrócicie powinnyśmy razem w trójkę się umówić na kawę!
^LeoSirr: Tak, zdecydowanieRed_Ginn: GAHHAHAHA MINA TEGO TRAKTORA DIABŁA
^Slyth!!!Devil: Widać jak bardzo mnie kochasz.
^Queen_Panss: Czuć tą miłość w powietrzuQueen_Panss: To życzę wszystkim wesołych świąt! I żeby Draco was pocałował pod jemiołom.
Polubione przez Milli_Cent, Ed.Garcia, Andy_Gold, Aurora_Daff... i 99628 innych
Zobacz 89 k komenatrzy
Sexy_Greengrass: Bardzo chętnie 😁
Miss_Granger: Chyba podziękuje pozatym, ten stół jest śliczny. Widać że Draco oraz Lotte się postarali.
^Pomyluna: Powiesili również jemioły co oznacza... nargle.Black_Lotte: Wiesz co? Ja chyba podziękuje... CHYBA że nie byłby moim kuzynem. Wtedy brałabym nie powiem że nie.
^Draco_Mal: Cała nasza rodzina jest tak kurewsko przepiękna podniecająco sexy że tobie się nie dziwie.
^Miss_Granger: Waszą cechą rodziną chyba jest skromność.Golden_Seeker: Zaraz kolacja! Wszyscy do stołu. Tylko Lotte nosząc jedzenie nie zbij wszystkiego pls
^Black_Lotte: Dzięki że we mnie wierzysz Potter.*************
Będziecie mieli mi za złe jeśli zrobię świąteczną noc jako opisówa?
CZYTASZ
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓
Fanfiction𝑫𝒐 ś𝒘𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋ó𝒘 𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒂 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕. 𝑾𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒔ą 𝒛𝒂𝒄𝒉𝒘𝒚𝒄𝒆𝒏𝒊 𝒕𝒚𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒎. 𝑵𝒂𝒋𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒎ł𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋𝒆 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒍𝒊 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎. 𝒁𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛...