Good_Cho: Zdjęcie robione w celach artystycznych :D z Teosiem jesteśmy tylko przyjaciółmi :))))
Polubione przez Pad_Ma, Theodor_N, LeoSirr, Prorok_Codzienny... i 52738 innych
Zobacz 50 k komentarzy
Pad_Ma: Piękna jak zawsze 🥰
^Good_Cho: ❤️Miss_Granger: Okej? Czyli ja mam być na każde jego zawołanie a on sobie lata z innymi laskami? Ojj kochany tak nie będzie. Za 10 minut w pokoju życzeń.
^Theodor_N: Na każde zawołanie? Co. Dbam o ciebie jak nikt. Nawet kiedy twoje przyjaciółki znikają ja jestem z tobą!
^Draco_Mal: Grubo, chyba w tej dramie jestem za Granger.
^Theodor_N: A ty Malfoy weź się jebnij w tej pusty łeb!Golden_Seeker: W CELACH ARTYSTYCZNYCH XDDD
^LeoSirr: Kochanie, nie śmiej się z Cho. Ona tylko próbuje nowych rzeczy.Milli_Cent: Trochę straszne to zdjęcie. Ale naprawdę, jak patrze na to, czuje dosyć duży niepokój.
Draco_Mal: Współczuje Granger takiego chłopaka, pozdrowionka z rodzinką.
^Slyth!!!Devil: Widać że Smoczek już się wyrywa żeby zająć jego miejsce. No przyznaj to w końcu.
^Black_Lotte: Teraz powinno być coś w stylu ,, MÓJ OJCIEC SIĘ O TYM DOWIE!!'' albo ,, POŻAŁUJESZ TEGO KIEDY MÓJ OJCIEC TO USŁYSZY!!!''Aaadhah: Kiedy Lotte uczy ciebie oraz Ginn grać na gitarze oraz ukulele. Zdjęcie zrobione przez Harpie.
Polubione Ed.Garcia, Red_Ginn, Slyth!!!Devil, Miss_Granger, Draco_Mal... i. 63738 innych
Zobacz 40 k komentarzy
Slyth!!!Devil: Niszczycielska czwórka niszczycielskich kobiet.
^Chicken_Ron: +1Queen_Panss: HEHEHEHEJ I CZEMU NAS NIE ZAPROSIŁYŚCIE JESZCZE POWIEDZCIE ŻE MACIE JAKIEŚ NIELEGALNE SCHADZKI!
^Milli_Cent: Ja mam nielegalną schadzkę aka absztyfikanta
^Black_Lotte: Same
^Miss_Granger: same
^Red_Ginn: Same
^Aurora_Daff: Same
^Pomylunka: Również posiadam absztyfikanta
^Aaadhah: SameRed_Ginn: Granie na tym jest cholernie trudne, Lotte to Bogini.
^Black_Lotte: Zgadzam się 100%Draco_Mal: Od takiego towarzystwa to ja bym już chyba umarł. Zwłaszcza od Lotte, ona jest mega pojebana.
^Golden_Seeker: Coś czuje że będzie kolejna część opowiadania twoich historii z dzieciństwa.
^Black_Lotte: Napisałabym coś ale, nie zrobię tego bo byście się porzygali.************
NIE WIEM CZY NIE PRZESADZIŁAM Z TĄ HISTORIĄ DRACO
CZYTASZ
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓
Fiksi Penggemar𝑫𝒐 ś𝒘𝒊𝒂𝒕𝒂 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋ó𝒘 𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒂 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕. 𝑾𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒔ą 𝒛𝒂𝒄𝒉𝒘𝒚𝒄𝒆𝒏𝒊 𝒕𝒚𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒎. 𝑵𝒂𝒋𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒎ł𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋𝒆 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒍𝒊 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎. 𝒁𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛...