"babyေလး ကိုယ္ေရေႏြးစပ္ေပးထားတယ္... ေရခ်ိဳးလိုက္ေတာ့ေနာ္... လာ... ကိုယ္လိုက္ပို႔ေပးမယ္..."
Gulfေန႔လည္က ေန႔လည္စာစားဖို႔ ဘဲႀကီးလာႏႈိးၿပီး ျပန္မအိပ္ရဲေတာ့ဘူး... ေတာ္ၾကာ အေကာင္ကိုက္ခံရမွာေၾကာက္ရတယ္...
ေန႔လည္စာစားၿပီးထဲက ဂိမ္းထိုင္ေဆာ့ေနလိုက္တာ ေရခ်ိဳးဖို႔လာေခၚေတာ့ ၄နာရီထိုးေနၿပီ..."ခင္မ်ား... ခင္မ်ား... လုပ္ျပန္ၿပီ နည္းနည္းပါးပါးႀကိဳေျပာပါဗ်ာ..."
႐ုတ္တရတ္ လူကိုဆြဲေပြ႕လိုက္တာေၾကာင့္ ထူပူၿပီး ဘဲႀကီးကိုေအာ္ပစ္လိုက္မိတယ္...
ဒီေန႔တစ္ရက္ထဲကို ဘယ္ႏွစ္ခါေလာက္ အေပြ႕ခံေနရမွန္းမသိေတာ့ဘူး...babyေလးက အေတြးလြန္ေနပုံရတယ္... ေရခ်ိဳးခန္းထဲေရာက္လာတာေတာင္မသိရွာဘူး...
bath tabနားက ခုံေလးမွာ babyေလးကိုခ်ေပးလိုက္တယ္..."Fxxk ခင္မ်ား ဘာေတြလာလုပ္ေနတာလဲ"
အက်ႌၾကယ္သီးေတြကို ရန္ရွာေနပါေသာ ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြး လက္တစ္စုံ..."babyကိုေရခ်ိဳးေပးမလို႔ေလ... ဟင္းဟင္း"
*babyေလးကိုေရခ်ိဳးေပးမလို႔ပါကြာ... အဆင္ေျပရင္ စေတာ္ဘယ္ရီေလးလည္း ျမည္းမယ္ေလကြာ*
"အာ... သြား...ထြက္အခု ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ခ်ိဳးမယ္ ခင္မ်ားခ်ိဳးေပးစရာမလိုဘူး..."
"မဟုတ္ဘူးေလ babyေလးက ေျခေထာက္နာေန!"
"ေတာ္... တိတ္ အခုထြက္အျပင္!"
*အင္း... ငတ္ျပန္ၿပီဟ*
"ဟုတ္ၿပီ ဟုတ္ၿပီ ကိုယ္ထြက္ေပးမယ္... ျမန္ျမန္ခ်ိဳးေနာ္ ၾကာေနရင္ေတာ့ ဝင္လာမွာပဲ... အာ... ေသာ့က ကိုယ့္မွာအပိုေတြရွိတယ္ေနာ္..."
"-်ီး!!!"
"ဟား ဟား"'
Mewအားရပါးရ ရယ္ရင္း ထြက္လာခဲ့တယ္...
ဒီကေလးေလး အရမ္းအဆဲသန္တာပဲ လူနာေတြကိုေရာ အဲ့လိုပဲဆဲေနတာပဲလား...
မဟုတ္ေသးဘူး ကိုယ္ကလြဲၿပီးတျခားသူကို မဆဲဖို႔ေျပာထားရမယ္...*babyေလးက ဆဲေနလည္း အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္*
=====================
"babyေလး ေဆးလိမ္းရေအာင္..."
Gulfေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ ထမင္းဆင္းစားၾကတယ္...
ဘဲႀကီးက အခ်က္အျပဳတ္လည္းေတာ္တယ္...
ဒဏ္ရာေတြေၾကာင့္ အဖ်ားဝင္မွာ စိုးရိမ္တယ္ဟုေျပာကာ ၾကက္သားဆန္ျပဳတ္ပဲ ေပးေသာက္တယ္... သူလည္အဲ့ဒါပဲေသာက္တယ္...
ဘဲႀကီးခ်က္တဲ့ ၾကက္သားဆန္ျပဳတ္က လက္ရာကေတာ့ ပထမတန္းစားပဲ...
ဒီတစ္ရက္အတြင္း ဘဲႀကီးရဲ႕ ဂ႐ုစိုက္မႈေတြေၾကာင့္ သူကဆရာဝန္လား ကိုယ္ကဆရာဝန္လားေတာင္ သိပ္မသဲကြဲခ်င္ဘူး...
အခုလည္း ေဆးေသတၱာကိုင္ၿပီး ေရာက္လာျပန္တယ္...
ေဆးလိမ္းေပးမလို႔တဲ့...