18. A vihar előtt

451 27 28
                                    

✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧

𝕽𝖊𝖇𝖊𝖈𝖆

Kettesével szedtük a lépcsőfokokat a hálótermünk felé és boldogan vettük észre, hogy csak mi ketten vagyunk fent

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kettesével szedtük a lépcsőfokokat a hálótermünk felé és boldogan vettük észre, hogy csak mi ketten vagyunk fent. A lányok már valószínűleg lent vacsoráztak, így legalább fél óra nyugtunk volt beszélgetni. Mostanában amúgy is később szoktunk menni enni, hogy elkerüljük a fiúkat. A helyzet csak rosszabbodott, ugyanis Sirius és Camilla képtelen volt még egymásra is nézni, feszültséget generálva így mindenki között. Camilla nem is vesztegette az időt, még be se zártam az ajtót, már elkezdett magyarázkodni, ahogy levetette magát az ágyára. Én az ajtó melletti falnak támaszkodva hallgattam végig Camillát.

- Szóval lent járkáltam a folyosón, mikor Lumpsluck behívott egy terembe, ahol ő meg Felix Harding volt. Ne szakíts félbe - emelte fel a mutatóujját jelezve, hogy meg ne merjek szólalni, mielőtt végezne. - Szóval Lumpsluck azt mondta, hogy a bál előtti pénteken lenne a Lump-klub, amire ugye már elígérkeztünk. Aztán, mint aki jól elvégezte dolgát, mondta, hogy terjesszük el a hírt a klubtagoknak és otthagyott minket. Felix Hardinggal! A srác meg persze elkezdett kérdezgetni rólad, meg Regulusról teljesen abszurd kérdéseket. Aztán teljesen véletlenül... elhívott a bálba. - Amint ezt kimondta, hátradőlt az ágyán. - Persze, hogy ez velem történik meg.

- Várj, hogy érted, hogy meghívott a bálba?

- Ugye? Engem is meglepett. - Ült fel hirtelen, majd beletúrt a hajába.

- Felix Harding? Az a Felix Harding? Biztos, hogy ugyanarról a személyről beszélünk? Mert én csak egy Felix Hardingot ismerek, aki végtelenül bunkó és tiszteletlen.

- Igen, az a Felix Harding.

- De nemet mondtál, ugye?

- Hülye vagy? Ez volt a tökéletes lehetőség.

- Tökéletes lehetőség mire? Bosszantani Siriust? Azt hittem arról volt szó, hogy megbeszélitek a problémáitokat és nem féltékennyé teszitek egymást.

- Ő kezdte, mikor befeküdt Marlene kicseszett McKinnon ölébe. Az se tűnt túl barátinak.

- Hogy micsoda? - pislogtam meglepetten. Éreztem, ahogy az arcomat elhagyta minden szín. - Hogy mit csinált? Miért nem ezzel kezdted?

- Teljesen mindegy, gondolhattam volna, hogy ez lesz, hiszen Siriusról beszélünk. Mindenki megmondta róla, hogy egy szoknyapecér. Nem is tudom mit gondoltam. Csessze meg Sirius Black és csessze meg Marlene McKinnon is. De leginkább Sirius. Utálom a fiúkat.

- De mégis elmész Hardinggal a bálba?

- Dühös voltam, oké? Nem gondoltam át a dolgot - sóhajtotta. - De Sirius arcát megéri majd megnézni. Kérd már meg a hugrás barátnődet, hogy fotózza le nekem!

Lumos - fény a sötétbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora