4. Mi az a Lump-klub?

1K 76 6
                                    

✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧

𝕽𝖊𝖇𝖊𝖈𝖆

Miután lezuhanyoztam, felöltöttem a hálóingemet és visszamentem a szobámba

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután lezuhanyoztam, felöltöttem a hálóingemet és visszamentem a szobámba. Azaz szobánkba, hiszen nem egyedül voltam bent. Először kicsit furán reagáltam, amikor megtudtam, hogy öt lánnyal leszek együtt. Nekem csak két szobatársam volt odahaza, így a kisebb környezetet szoktam meg. Camilla sokkal később érkezett meg, viszont azonnal bezuhant az ágyába, így nem tudtunk beszélgetni. Percekig csak forgolódtam az ágyamban, ezért inkább letelepedtem a földre az ablak mellé, ahol tökéletes kilátásom nyílt az udvarra. Lélegzetelállító volt, ahogy a Hold és a csillagok kivilágították a több hektárnyi teret egészen a Tiltott Rengetegig, ahol a hátborzongató sötétség elnyelte az összes fényt. A vacsora alatt Dumbledore mindenkit óva intett, hogy maradjunk távol az erdőtől. Kíváncsivá tett, hogy milyen lények élnek ott, de valószínűleg Legendás Lények Gondozása órán kívül nem sokat ismerhettem meg közülük.

Ahhoz képest, hogy milyen sokáig ébren voltam, én voltam az első, aki felébredt a szobában. A faliórára pillantva láttam, hogy még csak öt óra van. A lehető legcsendesebben szedtem össze a cuccaimat és siettem el a fürdőszobába rendbe hozni magamat és felvettem az egyenruhámat. Egy ideig csak álltam a tükör előtt, szemlélve a szürke és fekete ruhadarabokat. Nem volt számomra idegen az egyenruha fogalma, de most mégis furcsán mutatott rajtam az egész. Viszont megjegyeztem, hogy a griffendél színei egész szépen kiemelik a vörös hajamat. Most az egyszer büszke voltam a hajzuhatagomra, még ha régebben utáltam is, mert mindig kitűntem vele a tömegből.

– Valaki tud hajat fonni? - kérdeztem, amint visszaértem a szobába. Már mindenki ébren volt - legnagyobb meglepetésemre Camilla is időben felkelt.

– Na végre, azt hittem már elaludtál bent - mondta Sonja és bevágta magát a fürdőbe.

– Én befonom szívesen a hajad - ajánlotta Alice és mutatta, hogy üljek le elé. – Hogy szeretnéd?

– Kettő parketta?

– Oké.

Nagyon lassan mentek a reggelek, így, hogy csak egy fürdőszoba volt öt emberre, de a többiek igyekeztek azzal felgyorsítani a folyamatot, hogy a kis mellékhelyiség helyett a szobában öltöztek. Én még egy kicsit szégyelltem magam a lányok előtt, hogy teljesen levetkőzzek, de mivel ők már a hatodik éve laktak egymással, gondolom már mindent láttak.

– És ti egyébként ismertétek egymást a másik suliban? - kérdezte Alice. - Úgy tűnik nagyon jóban vagytok.

– Nem amúgy, csak látásból - válaszoltam.

– Külön házban voltunk. Maximum látásból ismerhettük egymást. - Camilla éppen azzal szórakozott, hogy bekösse a nyakkendőjét. Már ötödjére szedte szét, amikor Lily felajánlotta, hogy beköti neki. - Köszi.

Lumos - fény a sötétbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang