7am: dance me to the end of love

866 142 83
                                    

🎵the civil wars - dance me to the end of love🎶

yazacak bi şeylerim olmadığında kelimeleri şarkı sözleriyle doldurmayı severim(180 kelime) ii okumalar

**

Kutuların arasına oturduk ve Chanyeol'ün saatinden gördüğüm kadarıyla on dakikamızı öyle geçirdik. Boş durdukça uykum geliyordu ama sabah olmak üzereydi, uyuyamazdım. Olur da birisi gelecek olursa, ikimiz de onu kaçırmak istemezdik. Ayılmak adına omzumla Chanyeol'ü dürttüm ve ritim tutan elinin ayarını bozdum.

"Bağırıp dans etmek beni yordu ama böyle oturunca da uykum geliyor. Yapacak daha iyi bir şeyimiz olmadığı için şarkı söylemeye devam edelim, bu defa oturduğumuz yerden ve mümkünse daha sakin."

Söylediğimde başını sallayıp kenara koyduğu gitarını tekrar eline aldı, gözlerim gitarın yanındaki kayıt cihazına kaymıştı. Aklıma bizi ayakta tutacak ve yapmazsam içimde kalacağına emin olduğum bir fikir geldiğinde, çünkü bir kez reddedilmek kanıma dokunmuştu, muzipçe sırıttım.

Tuşa tekrar bastım ve bana ballad bir şarkı çalmasını söyledim, herhangi bir şey. Çaldığı şarkı tanıdık değildi, güzel sesiyle söylemesini bekledim ama söylemeyi reddetti. Yine taş kağıt makas oynadık ve yine kaybetti. Bu nedenle, seçtiğim şarkıda seçtiğim şeyi yapmak zorunda kaldı, ben de çok iyi bir şarkı seçtim ve şansıma bildiği bu şarkıya benimle birlikte eşlik ederken seslerimizi kaydettim.

Dance me to your beauty with a burning violin, diye başladım söylemeye. Bu şarkıya bayılıyordum.

Dance me through the panic till I'm gathered safely in

Lift me like an olive branch and be my homeward dove

And dance me to the end of love

Please dance me to the end of love

Söylemeyi bitirdiğimde yanımda oturmuş bana bakmaya devam ediyordu, artık onun da söylemesi gerektiğini anlatmak için dizini cimcikledim. Kaşlarını çatıp dizini büktü ve ben gülerken söylemeye başladı.

Oh, let me see your beauty when the witnesses are gone

Let me feel you moving like they do in Babylon, derken eşlik etti bana.

Show me slowly what I only know the limits of

And dance me to the end of love

Please dance me to the end of love

Dance me to the wedding now, kısmını söyledim, dance me on and on kısmını söyledi.

Dance me very tenderly kısmını söyledim, and dance me very long kısmını söyledi.

En son We're both of us beneath our love, we're both of us above, dedik harmonize olmuş seslerimizle ve son kısmı da söyleyerek şarkıyı noktalandırdık. Şimdi en sevdiğim kısma gelmiştik: Onu zorla kendimle dans ettirteceğim kısma.

Dance me through the curtains that our kisses have outworn

Raise a tent of shelter now, though every thread is torn

Dance me to the end of love

Touch me with your naked hand or touch me with your glove

Dance me to the end of love

Dance me to the end of love

Oturduğum yerden kalktım ve pek çaktırmasam da gerginliğimden kaynaklı terleyen elimi kazağımın arkasına silerek öteki elimi ona uzattım.

yelkovana takılı öpücüklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin