Chapter 34 ( Zawgyi)

5.4K 210 3
                                    

အခုခ်ိန္မွာ ထိုက္သူစိုး စိတ္အတိုမိဆုံးက ေလးေလးကိုပဲ။ လႊမ္းကို မရိုက္ပါနဲ႕လို႔ ေတာင္းဆိုထားတာကို ကတိမတည္ေပးဘဲ အခန္းတံခါးပိတ္ၿပီး ရိုက္ႏွက္ပစ္လို႔ ေလးေလးကို အရမ္းစိတ္တိုသည္။ လႊမ္းက ကိုယ့္ကို ေမာင္းထုတ္ေနေပမယ့္ ထိုက္သူစိုးသည္ ဒီအိမ္ထဲက ထြက္မသြားျဖစ္ေသးဘဲ ေလးေလးကို သြားေတြ႕သည္။

"လႊမ္းကို မရိုက္ပါနဲ႕လို႔ ကြၽန္ေတာ္ေျပာတယ္ေလ၊ ဘာျဖစ္လို႔ ကေလးကို မခ်ိမဆံ့ျဖစ္ေအာင္ ရိုက္တာလဲဗ်၊ ေလးေလး အရမ္းဆိုးတယ္ဗ်ာ၊ ေလးေလးက ဘယ္လိုအေဖလဲ"

"ထိုက္သူစိုး မင္း ဘာျဖစ္ေနတာလဲ၊ ဒီေကာင္ေလးကို ငါရိုက္လာတာ အခုမွမဟုတ္ဘူး၊ ငါ့သားအျဖစ္ ေမြးစားလိုက္ကတည္းက ရိုက္ၿပီး ဆုံးမလာတာ"

"လႊမ္းကိုရိုက္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုရိုက္သလိုပဲ နာတယ္ဗ်၊ ေနာက္တစ္ခါ လႊမ္းကို ထပ္မရိုက္ပါနဲ႕၊ လႊမ္းကိုရိုက္ဖို႔မေျပာနဲ႕၊ ဆံခ်ည္တစ္မွ်င္ေတာင္ လြင့္ေအာင္ မလုပ္ပါနဲ႕"

"မင္းမဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ ငါ့သားကို ငါရိုက္တာ၊ မင္းက ဘာကိစၥ ဝင္ပါေနတာလဲ"

"လႊမ္းကိုထိရင္ ကြၽန္ေတာ္ပါ နာက်င္ရတယ္ဆိုမွ‌ေတာ့ လႊမ္းကို ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္လို႔ေပါ့ဗ်"

"ဘာ! မင္းကလည္း ခ်စ္ရိပ္လႊမ္းကို"

"ဟုတ္တယ္ဗ်ာ၊ လႊမ္းေလးေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ gay သြားတာ၊ လႊမ္းကိုမွ မရရင္ ကြၽန္ေတာ္႐ူးလိမ့္မယ္၊ ကြၽန္ေတာ္ ေရာဂါကြၽမ္းေနၿပီ ေလးေလးရ"

"မင္း ဒီလိုျဖစ္ေနတာ မင္းအေဖသိလား၊ ခ်စ္ရိပ္လႊမ္းဆိုတာ မင္းညီေလးပဲေလ ထိုက္သူစိုး"

"ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘာမွမေတာ္တာ ေလးေလးအသိဆုံး၊ ဝမ္းကြဲအစ္ကိုဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ထဲ ကြၽန္ေတာ့္ကို လာဆြဲမသြင္းနဲ႕၊ ကြၽန္ေတာ္က ဘယ္တုန္းကမွ လႊမ္းကို ညီေလးလို သေဘာမထားဖူးဘူး"

"မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ အမ်ိဳးေတာ္ေတာ္ မေတာ္ေတာ္ ခ်စ္ရိပ္လႊမ္းကို ေယာကၤ်ားမေပးစားနိုင္ဘူး"

"Moon Star ရဲ႕ေျမးထက္စာရင္ ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ သေဘာတူရမွာ၊ ေလးေလးက Moon Star နဲ႕ ရန္သူေလ"

ဗင်ဒါလေးရဲ့မူပိုင်ရှင် [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora