1.Bölüm 💛

7.3K 350 140
                                    

Orta yaşlı kadın, önündeki kahveden bir yudum aldı ve yüzünün buruşmasına mani olamadı. Elinde gümüş tepsiyle ayakta dikilen kıza bakarak konuştu.

"Kahveleri mi karıştırdın kızım?" diye sordu yapmacık bir samimiyetle. Kız, kahvesinin beğenilmediğini düşünerek panikle cevap verdi hemen.

"Ah hayır! Beğenmediniz mi?" diye sordu orta yaşlı kadına.

"Ben şekerli istemiştim ama..." dedi kadın ve hala panikle ona bakan genç kıza bakarak devam ettirdi cümlesini. "Neyse artık içmiş bulundum." dedi. Yanında oturan oğlu,annesini dirseğiyle hafifçe dürttü. Bu uyarı içeren bir dürtmeydi.

"Anne ne yapıyorsun sen?" diye sordu genç adam annesine fısıltıyla.

"Sus bakiyim sen. Seninle evde görüşeceğiz." dedi ve artık kalkmak için müsade isteyerek ayaklandı ve onun ayaklanmasıyla beraber yanında oturan oğlu ve diğer yanında oturan oğlunun yakın arkadaşı ayaklandılar. Tam bi zengin kalkışı yapmışlardı. Kısa bir vedalaşma faslının ardından arabaya binip evlerine geldiler.

Orta yaşlı kadın eve girer girmez oğlunun kulağını çekerek odaya kadar getirdi.

"Gel bakayım sen eşek sıpası seni!" dedi. Uzun boylu genç, kulağı annesi tarafından çekildiği için iki büklüm olmuştu. Arkadaşı gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.

"Anne bıraksana ne yapıyorsun ya kulağım koptu!" diye isyan ediyordu genç, annesine. Annesi gencin kulağını bırakıp geniş koltuğa oturdu. Gencin arkadaşı, annenin yanına otururken, genç tekli koltuğa oturmuş kulağını tutuyordu. Bir yandan da annesine söyleniyordu. "Neye sinirlendin bu kadar anlamadım ki?" diye isyan ediyordu.

"Ay bak hala anlamadım diyor. Bartu öleceğim çocuğum tut beni." diye elini yanındaki çocuğun kucağına bırakıp baygınlık geçiriyor gibi attı kendini geriye doğru. Genç çocuk ne yapması gerektiğini anlayıp, yanındaki sehpanın üstünden kolonyayı alıp kadının bileklerini ovmaya başladı. Bu olayı sık sık yaşadıkları için artık alışmıştı genç. Orta yaşlı kadın oğluna sinirleniyor ve bileklerini kolonyayla ovmak oğlunun arkadaşına kalıyordu.

"Anne valla anlamadım." demesiyle az önce baygınlık geçiren kadın hızla yerinden kalktı. Bartu elinde kolonyayla öylece kalırken genç adam öylece annesine bakıyordu.

"Bana bak Tuğkan, kızı gör, ailesiyle tanış dedin ama kız daha bir kahve bile yapamıyor. Bartu oğluşumun yaptığı kahveler o kızın kahvelerinden çok daha güzel." demesiyle Tuğkan gözlerini devirdi. Annesinin sürekli yaptğı bu imalar artık can sıkıcı noktaya gelmişti.

"Anne..." diye sitem edecekken sözü annesi tarafından kesildi.

"Bartucum, hadi sen bize bi kahve yap bakalım da, alem kahve nasıl yapılırmış görsün." dedi oğluna ithafen ve az önceki kalktığı koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı. Bartu mutfağa giderken, Tuğkan da artık vazgeçmişti annesine laf anlatmaya çalışmaktan. Ama annesi kararlıydı oğlunu kahve yapmaya giden çocukla baş göz etmeye...

Kitabıma desteklerinizi bekliyorum. Gerek oy gerek yorumlarla beni destekleyeceğinizi biliyorum.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar 💛

AŞKADAŞIM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin