Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 💛
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Tuğkan
Odamda yatağımın ayak ucunda oturuyordum ve aklımda aynı cümle dönüp duruyordu."Evet sevdiğim biri var. Ama bunun Bartu olmadığını nereden biliyorsun?"
Kardeşim Volkan, Bartu'yu seviyordu. Ama bu neden benim içime dert oldu? Neden canımı bu kadar yaktı? Daha fazla dayanamayarak dışarı çıkmak için ayaklandım. Biraz hava almak iyi gelirdi belki. En azından duvarlar üstüme üstüme gelmezdi dışarıda. Aşağı kata indiğimde televizyon izlediklerini gördüm. Volkan kapıya doğru bakmış, beni görmüştü. Sonrada yüzüne bir gülüş kondurup Bartu'nun dizlerine koydu başını. Ellerimi istemsiz olarak yumruk yaptım ve kendime zorla hakim olmaya çalışarak çıktım evden.
Yürüyerek sahile gelmiştim sonunda. Beynim açılmıştı biraz. Temiz hava iyi gelmişti gerçekten. Denize karşı bir banka oturdum. Boş gözlerle denizi seyrediyordum. Aklıma Volkanla odada yaptığımız konuşma geldi. Tam da zamanıydı ya...
1 saat önce
"Evet sevdiğim biri var. Ama bunun Bartu olmadığını nereden biliyorsun?" dedi ve bedenim gerildi duyduğum şeyle.
"Ne demek Bartu'yu seviyorum? Saçmalama." dedim. Saçmalıyordum.
"Niye abi? O da benim gibi gay. Birbirimize uygunuz bence. Ayrıca seni ilgilendiren bir şey yok. Bartu rahatsız değil. Sana ne oluyor söylesene?"
"Bu...Bu şirket açısından da uygun değil." dedim. Daha ne kadar sacmalayabilirdim merak ediyordum. Sinirli bir gülüş kaçtı dudaklarından.
"Zaten şirkette gayet mesafeliyiz. Evde rahatız."
"Birbirinize uygun değilsiniz." dedim. Saçmalamaya devam ediyordum. Volkan gözlerini devirdi ve kapıya doğru ilerledi. Sonra da bana döndü tekrar ve cevabını verip çıktı odadan.
"Bırak da buna biz karar verelim."
1 saat sonraVolkan odadan çıktıktan sonra sinirden kendi kendimi yemiştim. Hayır bana ne oluyorsa? Biraz daha bankta oturduktan sonra kalktım ve yürümeye başladım. Düşünmemek için cebimden kulaklığımı çıkarıp kulağıma taktım ve daha önceden düzenlediğim müzik listesini açtım. Müzik kulaklarıma dolarken düşüncelerimi aklımdan atmak için ilk hamlemi yapmıştım...
Bartu
Esra abla neşeli bir şekilde oturuyordu koltukta. Volkanda, Tuğkan evden çıkar çıkmaz dizlerimden kalktı. Esra abla neşeyle konuştu."Ay oldu bu iş. Baksana nasıl da kıskandı?"
"Valla benimle öyle bir konuştu ki gözlerinden ateş çıkacak sandım bir an. Tırsmadım değil." dedi Volkanda. Bense düşünüyordum. Gerçekten kıskanıyor olabilir miydi? Ya beni önemsediği için böyle tepkiler veriyorsa?
"Ya belkide arkadaş olarak gördüğü için böyle davranıyordur. Ben hâlâ Tuğkan'ın bana aşık olabileceğine inanamıyorum." dedim.
"Ay Bartu. Sus bakayım sen. Ben oğlumu tanımaz mıyım ayol? Tuğkan benim gibi oğlak burcu. Hem kıskanç hem inatçı. Işimiz bi tık daha zor bu yüzden ama olacak bu iş. Sen bana güven." dedi Esra abla. Başımla onayladım sadece. Bu kıskançlık oyunu yüzünden Tuğkan'ı tamamen kaybetmezdim umarım.
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💛
'SEV YETER' adlı kitabımı okuyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKADAŞIM (BxB)
RomanceTuğkan'ın annesi Esra, oğlunu, manevi oğlu olarak gördüğü, aynı zamanda da oğlunun en yakın arkadaşı olan, Bartu'yla shipliyordur ve ikisinin arasini yapmaya kararlıdır. ... "Duygularımı bastırmaya çalışırken aslında sana daha çok aşık oldum..." ...