6.Bölüm 💛

4.1K 266 110
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 💛

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Tuğkan
"Aaa bak bak şurda bir kısmet var. Aaaa bak bak baş harfide çıkmış. Aaaaaaa hatta bak nasıl biri olduğu da belli."
Evet annemle kahve içmiştik ve annem benim falıma bakıyordu. Bildiğiniz hd görüyordu kadın. Yani şu an o kadar çok şey görüyordu ki sanki küçücük fincanın içini değilde yüz yedi ekran plazma televizyon izliyordu. En sonunda dayanamadım ve müdahale ettim.

"Annecim bir şeyi çok merak ediyorum. Küçücük fincanın neresine sığmış bu saydıkların?" dedim ve annem tek kaşını kaldırarak öldürücü bakışıyla beni vurdu ve oyun dışı kaldım.

"Sen ne anlarsın eşek sıpası. Bak şurdakini görüyor musun?" diye fincanın bir yerini gösteriyordu. Kafamı uzatıp baktım. Pek bir şey anlamadım ama ne diyecekti merak ediyordum.

"Yani gördüm de anlamadım. Beni aydınlatır mısın? O güzel gözlerin ne gördü yine?" dedim gözleri parlayarak gülümsedi ve devam etti.

"Bak burda bir harf var. B harfi çıkmış." dedi yan gözle bana bakarak. Eveeet yine geldik asıl meseleye.

"Bartu'nun b si yani?" dedim imalı bir şekilde. Annem bakabileceği en masum şekilde bakarak cevap verdi bu kez.

"Ben bir şey demedim. Sen dedin." dedi. Gözlerimi devirmemek için kendimi frenledim ve masadan kalktım.

"Annecim fal bitti bence artık. Ben kalkayım. Başka fallarda görüşmek üzere." dememle kolumdan çekilip yerime oturtulmam bir oldu.

"Otur şuraya." dedi annem geri yerime oturtup.

"Anne bak be-" derken sözümü keserek konuşmaya başladı.

"Bartu'yla evlen." dedi birden. Bu kadar açık dememişti hiç. Sadece ima ediyordu ama artık açık konuşmaya karar vermişti demek.

"Anne ne diyorsun sen? Ben gay değilim." dedim ve kafama bir şaplak yedim.

"Salak salak konuşma. O zaman gayim demeyecektin. Hem bugüne kadar senin kızlarla olan ilişkilerin hep kısa sürdü. Belli ki kızlarla olmuyor. Hem ben Bartu'dan iyi damat mı bulacağım?" dedi.

"Anne zaten damada gerek yok ki gelin de olur bence." deyince bi şaplak daha yedim. Şamar oğlanına dönmüştüm iyice.

"Cinsiyetçilik yapma eşek sıpası. Bir yalan söylemişsin arkasında dur o zaman." dedi hafif kızgın bir sesle. Sinirlenmeye başlıyordu yine ve yine.

"Ya ne demek arkasında dur? Gay değilim ben. Değilim. Olmadığım bir şeyin nasıl arkasında durayım?" dedim ve evet yalanım ayağıma dolanmıştı bile.

"Bana bak." dedi annem elini masaya vurarak. Sonra bana baktı. Korkmalı mıydım? "Bir daha yalan falan söyleme sen. Onu bile beceremiyorsun." dedi ve ağzına çikolata atıp devam etti. "Ayrıca madem gay değilsin, seni zorlamayacağım daha fazla." deyip suyundan içti bu kez.

"Aynen annecim gay değilim." dedim ve devam ettim. "Ha bu arada, bir dahakine seni ararım. Sen yaratıcı bir yalan söylersin." dedim ve herhangi bir şiddete maruz kalmamak için hızla çıktım mutfaktan ve Bartu'yla burun buruna geldim. O kadar yakın duruyorduk ki nefesini dudaklarımda hissediyordum ve midem kaslıyordu. Kalbim ne tepki vereceğini şaşırmış hızlı hızlı atmaya başlamıştı. İçimdeki seste ortaya çıkmış öp öp diye tezahürat yapıyordu. Hangisine uyacağımı şaşırmıştım. Beynim mantıklı bir şeyler düşünüyor olmalıydı ama ne yazık ki bana ulaşamıyordu zavallı beynim. Ben böyle bocalarken Bartu kendini geri çekti saniyeler içinde.

"Özür dilerim Tuğkan. Göremedim seni." dedi allaşmış yanaklarıyla.

"Be-benim hatam." dedim ve kekelediğim için kendime söverek uzaklaştım oradan. Odama çıktım ve kapıyı kapatıp kapıya dayandım. Nerdeyse öpecektim onu. Çok az kalmıştı. Bir saniye geç geri çekseydi kendini yapışacaktım dudaklarına. Elimi sinirle saçlarıma geçirdim ve kıyafet dolabının aynasından kendi yansımamı gördüm. Aynaya yaklaştım ve inanamayarak yüzüme baktığımda kızaran yanaklarımla karşılaştım. Muhtemelen sinirden. Evet evet sinirden. Kendimi kandırmaya çalışarak yatağa yattım ve daha fazla düşünmemek için uyumaya çalıştım.

Nasıl gidiyor?

Ufak ufak yakınlaşmalar başlıyor.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Sizleri seviyorum 💜

AŞKADAŞIM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin