Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 💛
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Tuğkan
"Anne sakin mi olsan?" dedim koltukta otururken. Bartu'yla ilişkimizi açıklamıştık ve annem sevinçten delirmişti sanki. Bartu yanımda utancından kızarmış yanaklarıyla oturuyordu ve gözleri yerdeydi."Sus bakiyim sen. Ben bugünü ne zamandır bekliyorum haberin var mı senin?" dedi. "Sevinçten delirebilirim." diye devam etti neşeyle. Bartu'yla film gecesi yaptığımız itiraftan sonra konuşma fırsatı bulmuştuk ve Bartu o kıskandırma operasyonunun annemin oyunu olduğunu anlatmıştı. Ama işe yaramıştı çünkü Bartu'yu deli gibi kıskanmıştım.
"Bende kıskançlıktan delirdim senin yüzünden." dedim anneme.
"Bak ben sana dedim Bartu. Kıskandı dedim. Ayy bugünleri de gördüm ya. Ölsem de gam yemem. Yani şu an ölsem dünyanın en mutlu annesi olarak ölürüm." dedi.
"Öyle deme Esra abla." dedi yufka yürekli sevgilim.
"Ayy annesine de kıyamazmış benim oğluşum." diye Bartu'nun yanaklarını sıktı annem. Bu kadın çok mu sevgi doluydu ne? "Volkan nerde bu arada?" dedi. "Keşke emeklerimizin karşılığını görseydi o da." diye devam etti. Resmen komplo kurmuşlardı bana.
"Okay'la buluşacakmış." diye mırıldandım.
"Tamam. O zamaaaaan... Siz şimdi odaya çıkın. Bende biraz televizyon seyredeyim." diyerek bizi, benim odama kış kışladı. Bartu'yla yalnız kalmıştık yine. Yatağıma oturup yanıma birkaç kez vurdum. Bartu da gülümseyip yanıma oturdu. Hemen kolumu omuzuna atıp kendime doğru çektim. O da başını omuzuma bıraktı. Sonra mırıldanır gibi konuşmaya başladı.
"Bu anı o kadar hayal ettim ki. Şu an bile gerçekliğine inanmak çok zor benim için." dedi.
"Aslında bende seni uzun süredir seviyordum. Ama bir türlü gelemedim işte. Senin yönelimini tahmin ediyordum ama senden duyup emin olmam gerekiyordu." dedim ve derin bir nefes aldım. "Sonra da kendi duygularımdan emin olmam gerekiyordu. Son birkaç günde senden başka bir şey düşünemediğimi farkedince duygularımdan emin oldum." diye devam ettim.
"Benim içinde kolay olmadı bu durum. Senelerdir içimde yaşıyorum aşkını. Ilk başlarda bende kabullenemedim ama sonradan farkettim ki, kalbim senin yanında başka atıyor. Seni görünce, düşününce, mesajın hatta aramanla bile kalbim deliriyor. En sonunda bende kabullendim artık. Senden beklentim olmadı hiç. Beni, benim seni sevdiğim gibi sevemeyeceğini düşünürdüm hep." dedi ve o da derin bir nefes aldı. Bense düşünüyordum, neler yaşamıştı bensiz? Ben hiç anlamamıştım. Mis kokulu saçlarının arasına öpücük kondurdum.
"Özür dilerim bitanem." diye mırıldandım.
"Niye özür diliyorsun?" diye sordu başını omuzundan kaldırmadan. Benim ellerimle oynuyordu bi yandan.
"Sana daha önce gelemediğim için." dedim.
"Özüre gerek yok ki. Şu an birlikteyiz ya. Önemli olan o. Kalplerimiz birbirini buldu. Geri kalan hiçbirşeyin önemi yok." dedi bu kez başını kaldırıp bana bakarak. Öyle güzeldi ki... Bazen kendime kızıyordum neden onu bu kadar geç farkettim diye. Yavaşça yaklaştım yüzüne doğru. Ellerimi yüzüne götürdüm. Elmacık kemiğini okşadım baş parmaklarımla.
"Sen benim hem geçmişim hem geleceğimsin. Seni çok seviyorum geleceğim." deyip alnımı alnına dayadım.
"Sende benim gerçekleşen hayalimsin. Bende seni çok seviyorum hayalim." dedi ve birbirimize baktık. Dudaklarımız birleşti aşkla. Hiç ayrılmak istemez gibi.
Eveeet yeni bölüm geldi... Diğer bölüm veya bir bölüm sonra final olacak.
Çünkü tadında kalsın istiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKADAŞIM (BxB)
RomanceTuğkan'ın annesi Esra, oğlunu, manevi oğlu olarak gördüğü, aynı zamanda da oğlunun en yakın arkadaşı olan, Bartu'yla shipliyordur ve ikisinin arasini yapmaya kararlıdır. ... "Duygularımı bastırmaya çalışırken aslında sana daha çok aşık oldum..." ...