Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 💛
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Flashback
11 yıl önce
"Tuğkan! Tuğkan bak ne buldum?" dedi Bartu heyecanla. Tuğkan, gözleri parlayarak baktı arkadaşına."Ne buldun?" dedi o da aynı heyecanla. Bartu, ayaklarına çarpan dalgalara rağmen Tuğkan'ın yanına koştu.
"Bak, deniz kabuğu buldum. Ne kadar güzel değil mi?" dedi. Gözlerini, elindeki deniz kabuğundan ayıramıyordu Bartu.
"Evet çok güzel." dedi Tuğkan da deniz kabuğuna bakarak. "İyi ama nasıl gelmiş ki buraya?" diye sordu Bartu'ya bakarak.
"Bilmiyorum ki. Dalgalar getirmiş olmalı." dedi büyük deniz kabuğunu incelerken.
"Peki ne işe yarıyor?" diye sordu Tuğkan.
"Bir belgeselde görmüştüm. Kumsalda gezen bir adam böyle büyük bir deniz kabuğu bulup kulağına dayıyordu. Denizin sesini duyabildiğini söylemişti. Bende denemek istemiştim ama benim deniz kabuğum olmadı hiç. Ama artık var. Deneyelim mi?" diye sordu Tuğkan'a. Heyecan ve mutlulukla parlıyordu gözleri.
"Deneyelim ama burda denemeyelim. Çünkü burda anlayamayız. Eve gidince dinleyelim." dedi Tuğkan. Bartu onu onayladı ve ikili, piknik yapmaya geldikleri sahilden toparlanıp eve gittiler.
Eve gelince hemen Tuğkan'ın odasına girdiler. Yatağın üstüne oturdular. Bartu deniz kabuğunu kulağına dayadı ve gözleri heyecanla büyüdü.
"Duyuyorum! Denizin sesi geliyor. Gerçekten duyuluyor Tuğkan!" dedi mutluluk ve heyecanla. Tuğkan da heyecanlanmış ve merak ediyordu. Bartu deniz kabuğunu Tuğkan'a verdi ve Tuğkan dinlemeye başladı.
"Evet duyuluyor. Gerçekten duyuluyor. Harika bir şey bu!" dedi Tuğkan ve Bartu da Tuğkan'a yaklaşıp kulağını deniz kabuğuna doğru yaklaştırdı. İkiside duyuyordu denizin, deniz kabuğuna gizlenmiş sesini.
Flashback Sonu
Bartu gülümseyerek elindeki deniz kabuğuna baktı. Henüz daha 14 yaşındayken Tuğkan'la deniz kenarına pikniğe gitmişlerdi ve piknik sonrası deniz kenarında, kumsalda yürüyüş yaparken bulmuştu bu büyük deniz kabuğunu. O anları anımsayınca gülümsemesi daha da büyüdü. Tekrar kulağına dayadığında aynı seslerin kulağına ulaşması onu mutlu etmişti. Gözlerini kapatmış, deniz kabuğundan gelen sesi dinliyordu. Dudağına bir öpücük almasıyla korkuyla açtı gözlerini. Elini kalbine götürerek konuştu.
"Tuğkan ödümü kopardın ya." deyip damağını kaldırdı baş parmağıyla. "Öyle hırsız gibi gelinir mi?" dedi eli hâlâ kalbindeyken. Sevgilisi gülümseyip ayaklandı ve masada bulunan cam şişeden su doldurdu. Bardağı koltukta oturan Bartu'ya uzattı.
"Sürpriz yapmak istemiştim bebeğim. Amacım seni korkutmak değildi." dedi. Bartu suyu tek dikişte içti. Tuğkan bardağı masaya geri koyup Bartu'nun yanına oturdu. Koltukta duran deniz kabuğunu eline aldı. Gülümseyerek bakıyordu elindeki deniz kabuğuna. "Bu pikniğe gittiğimizde bulduğun deniz kabuğu değil mi?" dedi. Bartu da tekrar gülümsemişti. Tuğkan'ın hatırlamasına sevinmişti içten içe.
"Evet, o. Evi toparlarken gözüme çarptı da. Eskilere döndüm bir an." dedi yüzündeki gülümseme hâlâ dururken.
"Eskiler güzeldi." dedi Tuğkan. Bartu bu cümleden rahatsızlık duymuştu. Ama Tuğkan hemen devamini getirdi. "Tabi şimdiler daha güzel. Sen benim sevgilim oldun. Kalbimin olduğunu hatırlattın bana." dedi. Bartu eriyecek kıvama gelmişti.
"Bazen gerçek olduğuna inanamıyorum." diye mırıldandı. Ama Tuğkan duymuştu.
"Gerçek, sevgilim. Biz gerçeğiz." dedi Tuğkan, Bartu'nun elini tutarak.
"Sanki birazdan Esra abla gelip uyandıracak. Rüya gibi herşey." dedi Bartu. Tuğkan boştaki elini kaldırıp karşısındaki güzel yüzü okşadı bir süre. Çenesinden tutup dudaklarına derin bir öpücük bıraktı.
"Sen benim gördüğüm en güzel şeysin. Rüya kadar inanılmazsın." dedi ve Bartu bu sözlerle gözleri dolu dolu bir şekilde yanağını Tuğkan'ın avucuna yasladı.
"Seni çok seviyorum sevgilim." dedi yüzündeki elin avucunu öperken.
"Bende seni çok seviyorum bitanem." dedi ve iki genç sarıldılar birbirlerine hiç bırakmak istemezcesine...
Final is coming.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKADAŞIM (BxB)
RomanceTuğkan'ın annesi Esra, oğlunu, manevi oğlu olarak gördüğü, aynı zamanda da oğlunun en yakın arkadaşı olan, Bartu'yla shipliyordur ve ikisinin arasini yapmaya kararlıdır. ... "Duygularımı bastırmaya çalışırken aslında sana daha çok aşık oldum..." ...