9.Bölüm 💛

3.7K 250 32
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 💛

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bartu
"Anne sen delirdin mi? Okay duyarsa biterim ben. Olmaz." diye çıkıştı Volkan. Ilk kendine gelen o olmuştu.

"Ne biçim konuşuyorsun anneyle!" dedi Esra abla ve kulağını çekti Volkan'ın.

"Anne bırak şu kulağımı ya!" dedi Volkan iki büklüm olurken. Ben sadece izliyordum çünkü şaşkındım. Gülsem mi ağlasam mi bilemiyordum karşımdaki manzaraya.

"Sus bakiyim sen. Okay oğluma ben anlatırım durumu." dedi Esra abla sakin şekilde ve Volkan'ın kulağını bıraktı. Volkan kulağını ovuştururken konuştu bu kez.

"Ay ciddi bu kadın. Çıldıracağım şimdi!" dedi Volkan isyan ederek koltuğa oturdu. Bende olaya dahil olmaya karar verdim.

"Esra abla yapmayalım boşver." dedim ve öldürücü bakışlarından atınca susmak zorunda kaldım.

"Volkan kabul edeceksin eninde sonunda. Boşuna direniyorsun oğluşum." dedi Esra abla kendinden emin şekilde.

"Of tamam kahretsin ya tamam. Ama bak anne Okay'ın kulağına giderse..."

"Tamam sen merak etme. Bende o iş." dedi Esra abla neşeyle. Sonra birden ciddileşti. Bu kadını anlamıyordum. "Şimdi plan şu; Tuğkan'ın olduğu ortamlarda birbirinize yakın davranıyorsunuz. Flört eder gibi." dedi.

"Peki canım annecim ne kadar sürecek bu durum?" dedi Volkan kendini zor tutarken. Ben fazla konuşmamayı tercih ediyordum çünkü mantığım durmuştu artık.

"Tuğkan kıskançlıktan kudurup, kendini keşfedene kadar." dedi. Volkan elini alnına vurarak konuştu bu kez.

"O salak kendini keşfedene kadar biz Bartu'yla evleniriz be!" dedi ve ben artık gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Sen onun kendini keşfetmesini beklersen çok beklersin valide hanım." dedi sonra annesine.

"Tuğkan çok kıskanç ve Bartu'ya değer veriyor. Kıskanacağından eminim. Sende artık zırlama. Bir yardım edeceksin alt tarafı." son dedikleriyle, Volkan gözlerini açarak annesine baktı.

"Ay anne ne kadar nankörsün. Şurda aşk hayatım söz konusu. Kendimi ateşlere atıyorum. Zırlama diyorsun bir de bana. Pü insanlık bitmiş." dedi kollarını göğsünde birleştirip dudaklarını büzdü. Esra abla oturduğu koltuktan kalkıp Volkan'ın yanına oturdu ve yanaklarını sıkmaya başladı.

"Ay benim oğluşum annesine küsermiş." dedi ve sesli bir öpücük bıraktı birkaç kez yanaklarına. Volkan da daha fazla surat asmayıp gülmüştü hemen. Karşımdaki manzarayı gülümseyerek izliyordum. Esra abla benim onları izlediğimi görünce yanıma geldi. "Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar demişler." dedi ve benim yanağıma da sesli bir öpücük kondurdu. Yüzümde büyük bir gülümseme oluştu anında. Esra abla saçlarımı karıştırdı gülümseyerek ve yüzündeki gülümseme silinmeden ayaklandı, neşeyle ellerini çırparak ayağa kalktı.

"Evet gençler, plâna bu akşam start veriyoruz. Oyun başlasın."

Evet yeni bölüm jet hızıyla geldi. Yorumlarınızı bekliyorum o zaman.

Yeni kitabım, 'SEV YETER' profilimde. Bir göz atarsanız çok mutlu olurum 🤗

Sizleri seviyorum 🧡

AŞKADAŞIM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin