_
Jeongguk sabah erken gelip sınıf arkadaşlarıyla bankta oturmuş sohbet ederken elindeki çikolatasından küçük ısırıklar alıyordu. "Duydunuz mu Jongin okula bugünde gelmemiş?" Jimin arkadaşının yanına oturak konuştuğunda Baekhyun ona karşılık omuz silkmişti. "Bence gelmemekle iyi yapmış."
Birkaç dakika daha sohbet ettiklerinde Jimin hızla banktan ayaklanmıştı. Jeongguk arkadaşına kaşlarını kaldırarak baktığında okulunun girişini göstermişti. "Eniştemiz geliyor. Bizi kovmadan yavaştan sızalım biz. Hadi Baek'ciğim."
İkili yavaşça okula girdiğinde Taehyung'ta sevgilisinin yanına ulaşmış ve hemen önünde dikilmişti. "Günaydın." Jeongguk kafasını kaldırdığında sevgilisinin fazlasıyla dağnık olan kıvırcık olan saçlarını görünce gülümsemişti. "Günaydın."
"Kahvaltı yaptın mı?" Jeongguk somurtarak kafasını iki yana salladığında Taehyung derin bir nefes aldı. Her ne kadar sevgilisi kahvaltı yapmayı sevmese de ona göre çok önemli bir öğündü. Taehyung elini Jeongguk'un çenesine yerleştirmiş ve dudağının kenarındaki çikolatayı silip, baş parmağını kendi ağzına götürmüştü.
"Kahvaltı yapmıyorsun ama sabah sabah çikolata yemesini biliyorsun, ha?"
Jeongguk gözlerini sonunda kırmızı dudaklardan çekebildiğinde omuz silkti. "Canım çekti." Taehyung kafa sallamış ve gözlerini kolundaki saate çevirmişti. "O zaman ben gidiyorum." Jeongguk kafa salladığında Taehyung kafasını ona uzattı. Jeongguk dudaklarında bir baskı beklerken Taehyung gülümsemiş ve sıcak nefesini dudaklarına üflediğinde geri çekilmişti.
"Bu da sana küçük bir ceza."
Taehyung arkasını döndüğünde yavaş adımlarla çıkışa ilerlerken düşündüğü şey olmuş ve sinirli sevgilisi ona arkadan bağırmıştı. "Kim Taehyung!" Esmer kıvırcık saçlarını savurarak arkasını dönmüş ve kendisine sinirle gelen kişiyi izlemişti.
"Beni öpmeden şuradan şuraya gidemezsin." demiş ve dudaklarını büzüp ona doğru uzatmıştı. Etraftakiler imrenerek onları izlerken Taehyung ellerini çantasının kulpundan indirmiş ve hızla Jeongguk'un yanakları ile buluşturmuştu. Küçük büzülmüş dudaklara sert bir öpücük bıraktığında ikisinin de gözleri kapamıştı.
Dudakları yavaşça ayrıldığında Taehyung gülümseyerek, Jeongguk'un kırpıştırdığı gözlerine bakmıştı. "Görüşürüz sevgilim." Jeongguk hızla kafa sallarken Taehyung vücudunu dikleştirmiş ve kendisinden kısa olan sevgilisinin kahverengi saçlarını karıştırmıştı.
"Uslu çocuk ol."
_
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Backpfeifengesicht × TaeKook✔
FanfictionBackpfeifengesicht: Yumruk atılması gereken bir yüz Üniversiteye giden Kim Taehyung, demir parmaklıklardan atlayıp okulunun yanındaki lise sonda okuyan ve sürekli kavga eden sevgilisi Jeon Jeongguk'un yanına gidiyordu. Yine. 🥈kavgacı [13.10.20]...