_
Jeongguk doktor randevusu için giyinmiş ve annesiyle sevgilisinin onları almasını bekliyordu. Heyecanlıydı, çünkü Taehyung'u görecekti. Yerinde duramazken arada annesinin kolundan tutup nasıl göründüğü hakkında sorular soruyordu. Mahallerine giriş yapan arabayla yerinde zıplamış ve kaldırıma doğru sekerek ilerlemişti.
Araba hemen önünde dururken Taehyung inmiş ve ona gülümseyerek bakan sevgilisine karşılık vermişti. "Taehyungie~~!" Kollarını iki yana açıp hızla boynuna atladığında sıkıca sarılmıştı. "Seni çok özledim. Okulda hiç görüşemiyoruz. Yanıma gelmen için illa, kavga mı etmem gerekiyor?"
Taehyung, sevgilisinin sızlanmasına karşılık işaret parmağını kaldırmış ve burnuna vurmuştu. "Bir daha ki kavgalarında seni cezalandırmamı istiyorsan, neden olmasın Jeon?" Jeongguk yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirmiş ve ayak uçlarında yükselip burnunu, sevgilisinin burnuna sürtmüştü. "Ne tür cezalar verirsiniz Bay Kim?"
Taehyung'un eli, beline dolanırken fısıldadı. "Hoşuna gitmeyecek cezalar Jeongguk. Mesela beni bir hafta görememe gibi.." Jeongguk'un gözleri hızla büyürken sevgilisinin omuzlarından ittirmişti. Arabaya ilerlerken de siniri bozuk bir şekilde konuşmuştu. "Bu yaptın hiç hoş değil Kim Taehyung!"
Arabaya bindiklerinde hastaneye ilerlemeye başlamışlardı. Taehyung arabasını park ettikten sonra çekinmeden ve ya utanmadan sevgilisinin elini tutmuş ve öyle girmişlerdi hastaneye. Annesi görevli kadının yanına ilerledi. "Merhaba, Kim Namjoon'la saat ikide randevumuz vardı."
"Bakıyorum efendim... Bay Kim sizi bekliyor buyrun."
Bize gösterdiği kapı ile ilerlemiş ve içeri girmişlerdi. Kendilerini karşılayan gözlüklü ve genç duran doktor, onlara hoşgeldin dedikten sonra oturmalarını söylemişti. Gözleri kısa bir anlığına hastasının elinin tutan kişiye kaymış sonrada ona telefonda bahsedilen kişinin o olduğunu anlamıştı.
Jeongguk ve annesi yan yana otururken Taehyung'ta hemen karşılarına oturmuştu. Doktor Namjoon ellerini masanın üzerinde birleştirip konuşmaya başladı. "Bayan Jeon bana telefonda olaydan kısaca bahsetti. Ben, Jeongguk'ta fazla abartılacak bir durum söz konusu olduğunu düşünmüyorum. Tabi bunu deneyerek göreceğiz. Sevgilisinin de buraya gelmesi çok iyi oldu. Adınızı öğrenebilir miyim?"
"Kim Taehyung."
Jeongguk karşısındaki adamın asilliği yüzünden oturduğu yerde eriyip giderken hülyalı bakışlarını ondan çekerken biraz zorlanmıştı. Ama iç güdülerini tetikleyen bir şey olmuştu. Çünkü el sıkışmışlardı.
Sevgilisinin eli başka bir adamın eline değmişti.
Bununla bile sağ gözü hafiften seğirirken sakin kalmış ve geriye yaslanmıştı. O sırada ise doktoru konuşmaya başlamıştı. "Jeongguk, küçükkende fazla kavga ediyormuş. Ama birisine bağlandıktan sonra bazı duyguları açığa çıkmış ve kavgaları artmış. Sahiplenme, kıskançlık, özgüvensizlik, sinir.. Bunları hepsi Jeongguk'ta fazla fazla var değil mi? İşte bu yüzden size, ilişkiniz hakkında bazı sorular sormak istiyorum Bay Kim?"
"Sorabilirsiniz."
Namjoon, önüne birkaç kağıt ve kalem aldıktan sonra gözlüğünü düzeltmiş ve bakışlarını hastasının sevgilisine odaklamıştı. "Siz tanışalı ne kadar oldu?"
"İki yıl."
"Kaç yaşlarında tanıştınız peki?"
"Jeongguk'la tanıştığımda on altı yaşındaydı. Bende, on dokuz yaşındaydım."
"Yani şuanda yirmi yaşındasınız, öyle değil mi? Jeongguk'tan üç yaş büyüksünüz?"
"Ee nolmuş yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Backpfeifengesicht × TaeKook✔
FanficBackpfeifengesicht: Yumruk atılması gereken bir yüz Üniversiteye giden Kim Taehyung, demir parmaklıklardan atlayıp okulunun yanındaki lise sonda okuyan ve sürekli kavga eden sevgilisi Jeon Jeongguk'un yanına gidiyordu. Yine. 🥈kavgacı [13.10.20]...