_
Taehyung arkadaşlarıyla birlikte okulun basketbol sahasına girdiğinde neredeyse bütün gözler ona dönmüştü. Herkes buraya neden geldiğini biliyordu ki, bilmeyenler ise birkaç gün önce gördüklerine nazaran tahmin edebiliyorlardı. Biricik sevgilisi Jeon Jeongguk'un maçına gelmişti.
En ön koltuklardan birine oturduklarında gözleri anında sevgilisine dönmüştü. Maçın başlamasına birkaç dakika kalmıştı ve takımıyla köşede ısınıyordu. Telefonunu cebinden çıkardı ve sevgilisinin fotoğraflarını çekmeye başladı.
Jeongguk, Taehyung tarafından fotoğrafının çekildiğini fark ettiğinde kameraya doğru şirin pozlar varmaya başlamış ve her pozunda Taehyung'u gülümsetmişti. Bunları telefonun duvar kağıdı ve ya fotoğrafı çerçevelettirip yatağının yanına koymayı planlıyordu. Ya da her ikisini yapardı çünkü, Taehyung gözlerini ne zaman açsa Jeongguk'a ilgili bir şey duymak ya da görmek ona iyi geliyor ve gününün güzel geçmesini sağlıyordu.
Maçın başlamasına az kaldığında Jeongguk koşarak türbinlere ilerlemişti. Taehyung ise kendisine koşarak gelerek sevgilisine karşı yerinden kalkmış ve ona doğru eğilmişti. Jeongguk, Taehyung'un burada olmasının verdiği mutlulukla kocaman gülümsemişti.
"Taehyungie geldin!"
"Sevgilimin maçına gelmese miydim?"
"Hayır.. İyi ki geldin Tae."
"Yaklaş bakayım. Sevgilin sana şans öpücüğü verecek."
Jeongguk kıkırdarken yaklaşmış ve Taehyung'a, dudaklarına büyülü bir öpücük bırakmasına izin vermişti. Jeongguk alttan sevgilisinin parlayan gözlerine bakarken koç seslenmiş ve sıraya girmelerini söylemişti.
Jeongguk oradan büyülenmiş bir şekilde ayrılırken sarsak adımları öpücüğün onu ne kadar etkilediğini belli ediyordu.
Artık emindi.
Bu maçı kolayca kazanacaktı, çünkü şans öpücüğünü en sevdiğini kişiden almıştı.
Kazanmamasına imkân yoktu.
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Backpfeifengesicht × TaeKook✔
FanfictionBackpfeifengesicht: Yumruk atılması gereken bir yüz Üniversiteye giden Kim Taehyung, demir parmaklıklardan atlayıp okulunun yanındaki lise sonda okuyan ve sürekli kavga eden sevgilisi Jeon Jeongguk'un yanına gidiyordu. Yine. 🥈kavgacı [13.10.20]...