QRLSM10

5K 445 20
                                    

_

Jeongguk arkadaşlarıyla okula girerken yüzünden fazla sert bir ifade vardı. Tek elini, tek kolundan asılı olan çanta kulpunda oylanırken bakışları düz ve boynu dik bir şekilde yürüyordu. Taehyung arkadaşları ile konuşurken birisini göstermesi ile kafasını yana çevirmişti.

Sevgilisini ve burnundaki beyaz yara bandını gördüğünde yüzüne küçük bir tebessüm kaplamıştı fakat bu pekte uzun sürmemişti. Dün kavga ettiği çocuk ve arkadaş grubu Jeongguk'a doğru yaklaşırken Taehyung bütün vücudunu çevirerek telaşlı bakışlarını lisenin ortasında oluşan topluluğa dikmişti.

Jeongguk ifadesiz bakışlarını karşısındaki dağılmış surata rağmen gülümseyen kişiye dikti. "Yeni burnunu beğendin mi Jeongguk?" Dudağının sağ tarafı alayla yukarı kalktıktan sonra yanından geçmeden önce fısıldadı. "Sen ilk önce git aynaya bak, sıçan." Ona dokunmadan yanından geçip gittiğinde içindeki mutluluk hissi, yüzüne küçük bir tebessüm yerleşmesine neden oldu.

Taehyung ise, Jeongguk'un ilk defa bir olaydan kavgasız sıyrıldığı için mutlu olurken dudaklarından bir kahkaha çıkmış ve mutlulukla ellerini saçlarına çıkarmıştı. Sevgilisinin sözlerine hep güvenirdi Taehyung. En başında ona söz verdirmeliydi belki de.

Aklında olan tek şey varsa, o da sevgilisinin güzel bir ödülü hak ettiğiydi.

.

.

.

Okulun çıkış zili çaldığında Taehyung hızla defterini çantasına atmış ve sınıfından çıkmıştı. Merdivenlerden koşarak inmiş ve ve çantasını zorla koluna takmıştı. Bahçeden koşarak giderken önüne çıkan arkadaşına çarpmıştı. "Taehyung nereye gidiyorsun böyle koşarak?"

"Sevgilimin yanına."

Onu atlatıp hemen yanından geçtiği gibi koşmaya devam etmişti. Okulundan koşarak çıktığında soluklanmak için biraz durmuştu. Ama az ilerde arkadaşlarıyla durmuş sohbet eden kişiyi gördüğünde adımlarını oraya çevirmiş ve yanına yaklaşmadan önce seslenmişti. "Jeongguk!"

Jeongguk kafasını sesin geldiği yere doğru çeviri çevirmez, dudaklarına yapışan dudaklarla şaşıp kalmıştı. Elleri havaya kalkarken sevgilisi, arkadaşlarının önünde kendisini sertçe öpüyordu. Sanki kendisini ilk defa öpüyormuş gibi hissediyordu, ilk defa kalbi bu kadar hızlı atıyormuş gibi. Taehyung sonunda dudaklarından ayrıldığında ellerini yanaklarından çekmemeşti. Gözlerinde şaşkınlığa bakarak Taehyung genişçe gülümsediğinde dudaklarını tekrar birleştirmişti. Arkadaşları ise bu sefer gülerek gözlerini kaçırdığında Jeongguk sonunda kendine gelebilmişti.

Ellerini, yanaklarındaki ellerin üzerine koyduğunda ondan uzaklaşabilmişti. "Taehyung.. neler oluyor?" Taehyung yüzüne sahte bir üzüntü yerleştirip dudaklarını büzmüştü. "Niye, sevgilimi öpemez miyim?"

"Hayır, öpersin. Hatta.." Uzanıp o da, büzülmüş dudaklarına minik öpücük kondurup gülümsemişti. "Bende seni öperim. Sadece, biraz şaşırdım." Taehyung içinde dolup taşan sevgisini bir kez daha yansıtmış ve tekrar öpmüştü sevgilisini dudaklarından.

"Şaşırmaya devam et çünkü bugün seni çokça öpeceğim."


_

Backpfeifengesicht × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin