ÖZEL BÖLÜM

4.1K 292 55
                                    

-QRLSM-

-ÖZEL BÖLÜM-

-1-

_

Taehyung beyaz kapıyı iki kez tıklatıp kapıyı açarak içeri girdiğinde beyaz damatlığı ile koltukta huysuzca oturan sevgilisini gördü. Parlatıcı şişelerini birbirine vuruyor ve onları kendi deyimiyle savaştırıyordu. KapIyı kapattıktan sonra yanına yaklaşıp elini omzuna koymuştu. "Sorun ne sevgilim? Masadan öyle kalkınca merak ettim."

Jeongguk çatık kaşlarını başında dikilen sevgilisine çevirip ona sinirli bakışlarını atmış daha sonra parlatıcı şişelerini savaştırmaya devam etmişti. Taehyung başka bir koltuk çekip sevgilisinin hemen yanına oturduğunda parlatıcı şişelerini sevgilisinden kurtarmış ve ellerini kendi ellerinin arasına almıştı.

"Anlat hadi."

"Büyük baban, Taehyung. Sinirimi bozdu."

"Yanında değildim, üzgünüm. Ne dedi?"

"Beyaz damatlığı ben giyiyorum diye senin beni becerdiğini sanmış. Ama ben beyazı sevdiğim için giydim, sen biliyorsun. Sadece kıyafete göre cinsel hayatımızı konuşmaları beni sinirlendirdi."

"Haklısın sevgilim. Onunda adına özür dilerim."

"Özür dileme sen. Yaşlı zaten o, alınmadım ki ben."

Taehyung gülümseyip uzandı ve sevimliliği ile neredeyse kendisi öldürecek olan sevgilisinin dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. "Eğer istersen, bende senin için beyaz damatlık giyebilirim." Karşısında ki adamın gözleri parlarken dudakları aralanmıştı. "Gerçekten mi?" Taehyung onun mutluluğu ile hızla kafa salladığında Jeongguk genişçe gülümseyip sevgilisinin dudaklarına diğerine nazaran daha sert bir öpücük kondurmuştu.

"Bence ben siyah giymeliyim sevgilim. Benim de seni becerdiğimi büyük babana göstermeliyiz, değil mi?"

Taehyung sırıtıp önünde dudaklarına tekrar uzandığında alt dudağına dişlerini geçirip aşağıya çekiştirdi. Aralarına minik bir mesafe koyup gözlerine baktıktan sonra hırsla tekrar ve tekrar birleştirdiği dudaklarını. Jeongguk'un dudaklarında parlatıcıyı emerek yok ettiğinde arada çenesine öpücüklerini konduruyordu.

"Namjoon, her ihtimale karşı dolaba yedek siyah damatlık koymuştu. Onu giy sevgilim."

"Tamamdır."

Jeongguk koltuğundan kalkıp dolaba ilerlediğinde Taehyung'un vücut hatlarına daha uygun olan takımı eline aldı. Astıktan sonra üzerindeki beyaz ceketi çıkartıp yanında duran koltuğa astığında beyaz gömleğini de hızla çıkarmıştı. Taehyung, eli çenesinde soyunan sevgilisine izlerken iç geçirdi. O beyaz gömlek, teninden o kadar güzel akıp geçmişti ki bir an önce akşamın gelmesini istemişti.

Jeongguk, pantolonunu da çıkartıp yerine siyah olanı giydiğinde gömleğini ve ceketini de geçirmişti üzerine. Şimdi sevgilisi gibi simsiyah giyinmişti. Boy aynasından kendisine baktığında yakasını ve kravatını düzeltmişti. Taehyung ayağa kalkıp sevgilisinin arkasına geçip kollarını beline doladığında çenesini omzuna koydu.

"Siyah çok yakıştı."

"Güzel görünüyoruz."

Taehyung gülümseyip kollarını daha da sıkılaştırdı ve burnunu boynuna yaslayıp gözlerini kapattı. Hem kollarını sıkılaştırıp hemde de sevgilisinin kokusunu içine çekerken mırıldandı. "Sonunda evleniyoruz Kookie."

Backpfeifengesicht × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin