QRLSM15

4.1K 353 19
                                    

_

Hafif açık olan pencereden içeri sızan soğuk esinti, sevgilisinin açıkta kalan omuzuna çarparken gözlerini birkaç kez daha kırpmış ve doğrularak yatağın ucuna oturmaya başlamıştı. Elini ensesine atıp dağınık saçlarını biraz daha karıştırdığında esnemiş ve yerde duran iç çamaşırını alarak bacaklarına geçirmişti.

Açık olan pencereye doğru ilerledikten sonra kendisine ait olan dolaptan bir paket sigara çıkarmıştı. Pencerenin yanındaki koltuğun başına oturduğunda bir dal çıkartıp dudaklarının arasına yerleştirmiş ve masanın üzerindeki çakmakla yakmıştı.

Doğmaya yüz tutmuş güneş ışınları yüzüne vururken derin bir nefes çekmiş ve sigaraya parmakları ile hafif uzaklaştırdıktan sonra dumanı üflemişti. Gözlerini arada penceresindeki görüntüden çekip uyuyan sevgilisine dikiyordu. Onun ne kadar güzel olduğunu tekrar tekrar fark ediyor ve derin iç çekişleri ile pencereye geri dönüyordu.

O sırada aklından gelecekle ilgili bir sürü düşünce geçmişti. Bir sürü kendince hayal kurmuştu ve bu onu gülümsetmişti. Jeongguk ile ilgili olan her düşünce onu gülümsetiyor ve mutlu bir insan yapıyordu. Aklına yaşadıkları güzel anlar doluyor ve mutlu oluyordu, daha sonra aklına dün akşam ile ilgili görüntüler doluyor ve vücudu baştan aşağı titriyordu.

Jeongguk'u hissetmek onun için muhteşem bir şeydi.

"Ne zamandan beri sigara içiyorsun?"

Taehyung bakışlarını sesin geldiği yere çevirdiğinde kapalı gözlerinin açıldığını ve doğruca kendisine baktığını görmüştü. Elindeki sigaraya kısa bir bakış attıktan sonra omuz silkmişti. "Düşünürken arada içiyorum."

Jeongguk esneyerek yatağa sırt üstü uzanmış ve kollarını açarak esnemişti. "O zaman endişelenmeme gerek yok. Çünkü çok nadir düşünürsün." Taehyung gülümsediğinde sigarasından birkaç nefes daha çekmiş ve söndürerek ayağa kalkmıştı. Saçlarını geriye doğru attığında kollarını iki yana açmış olan sevgilisinin üzerine çıkmış ve bütün ağırlığını vererek üzerine uzanmıştı.

Jeongguk gülümseyerek kollarını etrafa dolamış ve yan dönerek üzerindeki sevgilisinin diğer tarafa düşmesini sağlamıştı. Kollarını sıkıca ona sararken sağ bacağını üzerine atarak sevgilisine kavramıştı. İkisinin dudaklarından da keyifli bir kıkırdama çıktığında Jeongguk dudaklarını sıkıca sarıldığı sevgilisinin alnına sert bir öpücük kondurmuştu.

Taehyung gülümseyerek kafasını kaldığında, gözlerini kendisine bakan parlak gözlere dikmişti. O sırada içinden bir karar vermişti.

Hayatının geri kalanını kesinlikle bu adam ile geçirmeliydi.


_

O ADAM BU ADAM

O ADAM BU ADAM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sjsksjakj

Backpfeifengesicht × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin