_
Jeongguk çıkışa doğru arkadaşlarıyla ilerlerken sohbet ediyorlardı. Yüzündeki tebessüm çıkıştaki sevgilisini gördüğünde büyüdü. Onlara doğru ilerlerken arkadaşları yanından ayrıldı. Jeongguk onlara el sallarken çoktan Taehyung'un yanına gelmişti.
Sevgilisinin havada sallanan elini kapıp avuç içine küçük bir öpücük kondurduğunda Jeongguk kıkırdayarak ona döndü. "Nasılsın?" Jeongguk gülümseyerek omuz silkti. "İyi. Sen?" Taehyung uzanıp Jeongguk'un gülmekten dolayı çıkan gamzesine küçük bir öpücük kondurdu. "Şimdi daha iyiyim." Onu öpmeye bayılıyor ve dudaklarının değmediği yerin kalmamasını istiyordu. Her yerinde, her yerde Jeongguk olsun istiyordu.
Taehyung sevgilisinin elini kavradığı gibi yakınlardaki cafeye ilerlemiştiler. Biraz sevgilisiyle konuşmak istiyordu. Güzel gözleri kendisine bakarak gülsün, sesi kulaklarına daha çok ulaşsın istiyordu. Hatta bazen o kadar çok kapılıyordu ki, gözlerim sadece onu görsün, kulaklarım sadece onu duysun, diyordu.
Ortalarda bir masaya oturduklarında sipariş verip beklemeye başladılar. Jeongguk gözlerini cafede kısaca gezdirmiş sonrada bakışlarını sevgilisine çevirmişti.
"Ailenle aran nasıl, Jeongguk?"
Jeongguk sadece gülümsedi. "İdare ediyoruz işte." Taehyung kollarını masaya koyup Jeongguk'a yaklaştı. Sağ elini kaldırıp saçlarına daldırdı. "Bir sorun olursa bana gelebilirsin." Kafasını salladığında onayladı ve önlerine gelen yiyeceklerini yemeye başladılar. Jeongguk'un bakışları ses gelen yan masaya çevrildiğinde gördüğü manzaraya pek şaşırmamış ama her zamanki gibi sinirlenmişti.
Bir grup kız sevgilisini kesiyordu.
"Pişt! Önünüze dönün."
Taehyung'tan hatta kendisinden ile küçük olan kızlar kıkırdayıp önlerine döndüğünde (!) Taehyung'ta bakışlarını oraya çevirmiş ve kızlara kısa bir bakış atmıştı. Fakat hala önüne dönmeyen kızlar Taehyung'un kendilerine baktıklarını görünce cilveli hareketler yapmaya başlamışlardı.
Jeongguk sinirle masadan kalktığında kızların masasına oturmuştu ve bunu büyük bir gürültüyle yapmaktan çekinmemişti. Taehyung ise hızla hesabı istemiş ve eşyalarını toplamaya başlamıştı.
"O varya.."
Kızlara yönelik konuştuğunda sinirli bakışlarını üzerlerinde gezindiriyordu. İşaret parmağını Taehyung'tan çekip kendisini işaret etti.
"Benim sevgilim. Anlatabiliyor muyum?"
Kızların hepsi şaşkınca Jeongguk'a bakarken Taehyung çoktan eşyaları toplamış ve hesabı ödemişti. Kolundan tutup Jeongguk sandalyeden kaldırdığında ikisi çıkışa ilerlemişlerdi.
Taehyung sıkıca sevgilisinin elini tutuyorken sıkıntılı bir nefes verdi. Jeongguk ise oradan uzaklaştıkları için rahatlamış ama aynı zamanda günlerini mahvettiği içinde üzülmüştü.
"Üzgünüm."
Jeongguk usulca mırıldandığında Taehyung hızlıca kafasını iki yana salladı. "Kıskanmakla haklısın. O kızlar cidden benimle flört etmeye çalışıyorlardı. Ama bu günümüzü mahvettiğin anlamanına gelmiyor." Taehyung'un boğuk ve keskin sesiyle konuşmasının ardından Jeongguk titrek bir nefes vermişti. O da bunu isteyerek yapmıyordu ki.
"Bende zaten onun için üzgünüm demiştim. Yoksa seninle flört etmeye çalıştıklarını bende biliyorum."
Taehyung durdu ve sırıtarak sevgilisine döndü. "Tuhaf bir çocuksun Jeongguk."
Jeongguk gülümseyerek Taehyun'a yaklaştı. "Ama bu tuhaflığımı seviyorsun kabul et." Taehyung kafasını sallamıştı.
"Bayılıyorum."
Sevgilisinin her haline bayılıyordu ki, tuhaflığı diğer huylarının yanında biraz küçük kalırdı.
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Backpfeifengesicht × TaeKook✔
FanfictionBackpfeifengesicht: Yumruk atılması gereken bir yüz Üniversiteye giden Kim Taehyung, demir parmaklıklardan atlayıp okulunun yanındaki lise sonda okuyan ve sürekli kavga eden sevgilisi Jeon Jeongguk'un yanına gidiyordu. Yine. 🥈kavgacı [13.10.20]...