-6-

861 121 13
                                    

"Hyung, mana noona dengan jihoon?" soal junkyu. Sebab... Kan tdi hyunsuk dgn drg dua. Hyunsuk awal balik.

"Mampus" kata hyunsuk pastu blah. Treasure yg lain hanya menggelengkan kepala.

"Period eh??" soal asahi. Yg lain mengangkat bahu. Tak lama tu jihoon dengan mina pun balik sambil gelak ketawa.

"Jap jap.. Tu jihoon hyung kan?? Betul dia kan?? Atauu kena rasuk?? Hyung, betul ke ni hyung?? Eyh setan keluar sekrang dri badan hyung aku" muka jihoon di check check oleh treasure. Jihoon pasrah je kena check macam tu.

"Aip. Dia jihoon betullah. Takdenya setan nak masuk badan dia. Sakit hati syaiton nnti kena tuduh" kata mina. Yg lain pun berenti and menuduk. Takut kena marah oleh jihoon. Kan diorang tau jihoon pun period eh takde mood i mean.

"Mian" kata drg. Jihoon senyum pandang drg pastu pandang mina.

"Hyung senyum? Seriouslah? Omg!" amboi kau jeongwoo. Acah gaya diva kepanasan pulak dia.

"Wei korang tau tak? Perempuan tu kan .. Aku dh tak suka dia. And kita dh break." kata jihoon. Semua 'yeayyy!'

"Tapi.. Hyunsuk hyung mcm mana? Hyung still ma--" jihoon menggeleng.

"Aku nak minta maaf dekat dia. Tapi mungkin tak sekrang. Bagi dia masa jp" kata jihoon. Yg lain mengangguk.

"Noona!" panggil haruto dengan junghwan. Mina memandangg.

"Lapaarr~" eh eh dua ekong ni. Maid ada. Tak drg nak masakan mina gak. Eeleh ngada je lebih.

"Ok ok jom noona masak" mina tarik tangan junghwan dengan haruto.

"Kitorang??" kata jihoon diikuti yg lain buat puppy eyes. Aih cuteeeee!

"Ye ye jom" kata mina. Semua berlari pergi meja makan. Nasib rumah besar tak lah roboh drg lari.

TBC

VOTE! ;)

[C] HOUSEMATE || TREASURE Where stories live. Discover now