"Yah!" Marah lelaki yg bersama songhyun itu. Hyunsuk pandang dia tajam.
"Kau diam eh. Takde mengena ngan kau pon. And kau b*tch? Yalah perempuan murahan. Tak puas lagi buat aku malu sekarang nak buat kawan aku lagi sakit? Perempuan jenis apa eh kau? Binatang? Tak. Binatang lagi bagus dari kau. Tulah time kecik taknak mampus time besar nak menyusahkan org" kata hyunsuk. Songhyun sakit hati. Dia pun pergi dri situ bersama lelaki itu.
"Hyunsuk...... Mianhae" jihoon menunduk. Hyunsuk pandang dia. Lalu hyunsuk pergi dri situ.
"Yah--" mina tahan dia. Mina senyum manis dekat jihoon.
"Biar dia rehat" jihoon mengangguk. Jihoon ngan mina pun jalan tak tau nak pergi mana lagi.
"Jihoon. Jom pergi beli ais krim nak?" soal mina manja. Alah dia tak terfikir pun nak buat manja. Dh tu kebiasaan dia. Sekurang kurang nya tak lah menggedik minta pisang jantan.
"Erm. Dekat mana?" soal jihoon. Dia janggal sebab mina ni peramah sangat.
"Erm... Hah dekat situ" tunjuk mina selepas mencari cari kedai aiskrim di sekitar sana.
"Ok. Jap sebelum tu aku nak minta maaf sebab tak layan kau tadi. Aku cuma marah dengan hyunsuk tadi. Tapi sekarng aku rasa bersalah." hah baru nak rasa bersalah. Takpelah, jihoon mana tau apa apa. Hehe author back up husband author haha ok ok mian.
"Gwaenchana, noona ok je" mina senyum manis. Jihoon tersengih.
Jihoon's POV
Haih kau ni jihoon takde adab betul. Panggil noona bukan kau aku. Dah tau diri tu still budak aih.
Apesal jantung aku mcm ni. Apa noona dah buat ni. Cuba jangan senyum manis sangt. Haih jebal. Ok jantung diam diam. Jangan nak macam macam. Sejujrnya aku dah trauma dengan cinta. Titik.
No one's POV
"Ok jom makan ais krim" kata jihoon. Jihoon ni peramah sebenarnya tapi bila dah mood hilang , hilang juga lah peramah tu. Mina dah rasa ok dengan jihoon sekarang ni.
TBC
VOTE! ;)
YOU ARE READING
[C] HOUSEMATE || TREASURE
FanficKang Mina adalah seorang anak kepada manager YG ENTERTAINMENT. Dia juga tak lama lagi akan menggantikan tempat kerja appa nya. Atas alasan? Encik kang nak rehat😅. And treasure adalah salah satu idol yg berada di bawah agensi YG ENTERTAINMENT. Treas...