-4-

950 123 8
                                    

Mina's POV

Yah janggal lah pula dengan dua orang ni. Yg satu tak nak cakap dengan aku yang satu ni tak pernah senyum. Haih. Nak je aku rapatkan balik hubungan korang ni. Even aku tak pernah kenal ngan korang dua, jihoon ngan hyunsuk.

"Jihoon, hyunsuk.." panggil ku. Drg dua tak nak layan. Sibuk buat kerja masing masing.

"Wei.. Jom teman aku pi beli barang..." ok masih sama di palau.

"Ok lah takpe. Bye. Aku pergi dulu tau" aku bangun dari sofa dan pergi ambil kunci kereta. Tapi kunci kereta dah kena amik oleh jihoon.

"Biar aku temankan kau" kata jihoon. Aku pandang hyunsuk disebelah dia.

"Kalau bukan sebab kau perempuan tak nak aku temankan" kata hyunsuk. Ngeh tolong tak ikhlas. Kitorang pun pergi mall nak beli barang keperluan aku. Tak lama lagi kan aku dah nak start kerja. Kerja jadi manager dekat YG entertainment. Ganti appa. Appa nak rehat sekejap kat rumah.its ok. Anak kesayangan dia ni ada. Don't worry appa.

No one's POV

Di tengah berjalan jalan di mall. Hyunsuk terpandang figura yg amat dia kenal.

"Songhyun?" kata hyunsuk perlahan. Mina dengan jihoon memandang. Jihoon pandang dimana keberadaan songhyun.

"Siapa lelaki tu?" soal jihoon. Dia pergi dekat songhyun.

"Yah. Oh ni yg selama ni kau buat dekat belakang aku eh?" soal jihoon dengan amarah.

"Oppa? Oppa, bagi songhyun jela--" pipi songhyun di tampar oleh mina. Lelaki yg bersama dengan songhyun tadi ingin memukul mina. Namun sempat dipegang tangan nya oleh hyunsuk dan jihoon serentak.

"Kau siapa perempuan?! Bukan urusan kau kan?! Asal nak tampar aku?! Kau tak kenal aku sape! Dasar perempuan tak tau malu. Entah entah kau yg hasut jihoon kan." kata songhyun. Mina memandang sinis.

"Aku atau kau yg tak tau malu sekarang? Dengan baju tak cukup kain lepastu pasang namchin dua. Muka je lawa. Tapi hish hish hish. Perangai? Tempah kubur beb" songhyun hilang sabar. Dia ingin menampar mina tapi...

Ppang!

Dia yg kena tampar duluan. Sedap ? Hahaha.

TBC

VOTE! ;)

[C] HOUSEMATE || TREASURE Where stories live. Discover now