-end *special chap*-

773 107 14
                                    

"Yah..! Bagi lah aku dulu"

"Aku dululah!"

"Woi, aku aku dulu lah"

"Aku kata aku kan?!"

"Woi!"

"Aku!"

"Yah gumanhae!" Jerit mina setelah mendengar keributan di ruang tamu, dia dekat dapur tadi. Hyunsuk yg setia bersama mina tu berada di sebelahnya.

"Dia" hah semua nak salah menyalah. Mina mencekak pinggang.

"Pehal ni" soal mina. Tapi tak di jawab, malahan dorang gelak. Mina pelik dia pandang sebelah dia, oh hyunsuk rupanya yg tengah ikut gaya dia tadi. Mina cubit lengan hyunsuk kuat.

"Ah ah ah appo~!" Kata hyunsuk, mina lepaskan cubitan. Hahaha amik kau.

"Dh korang gaduh lagi siap eh, tak payah gi holiday kalau gaduh lagi" kata mina lalu masuk dpur blik.

"Ok noonaa~" kata mereka semua. Hyunsuk ikut mina masuk dapur. Amboi 24 jam berkepit je kerja.

"Ok dengar tu hyung hyung sekalian, so biar hwan dulu yg tgk tv ni, lepas tu baru hyung" kata junghwan dengan selambah, dan duduk mcm perempuan menyilangkan kaki sambil menekan remote tv.

"Eih budak ni..!" Asahi buat gaya nak pukul dia tapi di tahan oleh jaehyuk.

"Sabar sabar, kang tak jadi gi holiday mampos kita" kata jaehyuk. Asahi pun duduk semua menahan emosi dengan maknae tu.

-

Holiday at New York

"Ok guys. So sekrang kita dh dekat new york. And kita dh tempah hotel ni, hotel ni berdekatan dengan pantai. So korang jangan sampai hilng tau. Kalau ada yg hilang siap eh" kata mina. Mereka semua membuat tangan ok. Termasuk hana yg ikut sekali.

"Hana, kau ikut aku, kita gi shopping kat gerai gerai tu" kata mina dengan kca mata hitamnya di letakkan ke atas kepala. Hana juga.

"Jom" hana pun berjalan mengikut mina.

"Ngeh, perempuan" kata hyunsuk dengan jihoon serentak.

"Mmuah~!" Mina dengan hana memberi flying kiss ke arah hyunsuk dengan jihoon serentak. Ceh, hyunsuk dengan jihoon apa lagi, buat buat tengah tangkap heart yg kena bagi tu lah.

"Hyungggg~ jom mandi pantai" memandngkan beg dh simpan dekat dlm bilik masing masing so dorang cadang nak mandi pantai. Amboi baru sampai dh nak mandi pantai, excited kata kan.

"Ok we're coming~" hyunsuk dengan jihoon berlari masuk ke dalam pantai. Bersama ahli treasure yg lain. Yg gugurls still membeli belah. Biasalah. HAHAHA.

So sampai sini jelah kisah dorang semua. Rapat macam adik beradik dah. So cerita ni dh habis.. byee guyss.. thanks. Siapa yg dh support🥺❤️

End

[C] HOUSEMATE || TREASURE Where stories live. Discover now