-13-

577 91 6
                                    

"Yahh asahi!"

"Harutooo! Spender aku mana??!"

"Junkyuu!"

"Hyung! Tu kan mainan junghwan lah!"

"Eh bau apa ni?"

"Hangus!!!!"

"Dapur terbakarr!!"

"Kyaa!!"

Dari Huru hara jdi tunggang langgang rumah tu. Dah lah maid semua kena bagi cuti oleh mina. Tulah akibatnya kalau takde maid.

-

"Fuh nasib sempat padam api tu" mashiho pun terus terbaring di sofa. aik, penat ke? Dia jerit jerit je kot takkan boleh penat.

"Eh jap bau apa lagi ni??" Soal mina. Semua menghidu bau tu dari mana. Sampai lah drg hidu di baju yg di pakai oleh yoshi.

"Kya!!!! Apiii!! Ambil air cepatt!!!" Jerit mashiho. Eh dia ni bila jerit kalah perempuan. Jeongwoo laju laju berlari ke bilik air then ambil air satu baldi dan di bawa ke ruang tamu.

"Ok simbah"

"Wait-"

Splash!

Adeh, habis basah yoshi di buatnya. Yoshi dengan pasrahnya menerima air tersebut.

"Korang ni, api tu kecil je boleh je simbah sikit air tu. Ni semua sekali, ingat badan aku ke yg terbakar hah??" Kata yoshi tak puas hati.

"Whopsie" semua menutup mulut lagak macam sengaja. Yoshi menjeling. Dia pun pergi naik ke bilik nak tukar baju yg dah basah habis tu.

"Hahhahahaha" semua mencetuskan gelakan yg kuat. Yoshi hanya mencebik semasa menaiki tangga. Huuhu sian yoshi titew. Yg lain pun basah juga sebab sibuk simbah air dekat dapur tdi dengan api yg hampir merebak tu. Tapi yoshi basahh habis. Mcm org lepas mandi.

-

"Guys aku keluar dulu jumpa hana" kata hyunsuk.

"Ok" kata yg lain. Mina dengan jihoon pandang dia.

"Bye" hyunsuk pun keluar dri rumah tu.

"Dengan aku tak pun dia pernah happy macam tu sekali. Wow"

"Dorang ada hubungan ke? Napa hati aku sakit??"

"Eh tak boleh, ingat eh, kau dah berpunya"

Batin dua manusia yg bernama jihoon dan mina. Apa lagi yang tak kena ni??

TBC

VOTE;)

[C] HOUSEMATE || TREASURE Where stories live. Discover now