~2

24 2 0
                                    

🌸

"Güüünaayyyydddııın canım ailem, nasılsınız bakalım görüşmeyeli?" Diyerek mutfağa giriş yapınca herkes suratıma sanki -herhangi bir yeri arayıp yemek siparişi veren- Bülent Ersoy görmüş gibi bakıyorlardı.

"Kızım Allah aşkına sabah saat 8.00 ne bu enerji, hem daha kahvaltı bile etmedin, hayır yani bir sırrı varsa bu enerjik halinin söyle de bizde uygulayalım." Diyen canım ikizime bakıp göz devirdim.

"Aa Barın sen bilir miydin güler yüzlü olmayı canım itici kardeşim benim" diyerek onu sinir etmeyi amaçlamıştım ve yapmıştım da çünkü aramızda 5 dakika doğum farkı olduğunu savunup kendini benden küçük görmezdi bende bunu kullanır onu sinir ederdim her seferinde.

"Kızım geç otur güzelce kahvaltını yap, sınav haftan başladı mı?" Diye ilgiyle konuşan babama dönerek önce yanaklarından güzelce öpüp yerime oturdum.

"Başladı babacım başladı, bugün fizik var yarın matematik öyle gidiyor işte." Bir yandan da tıkınıyordum annem de sürekli Barın'la tabaklarımızı dolduruyordu
"Yeyin yavrum yeyin, aç aç kafanız çalışmaz zeki kuzularım benim, oh oh yarasın annemmm." Diyerek bizi hem laflarıyla hem de döktürdüğü el lezzetiyle doyuruyordu.

Hayır anlamıyorum bu kadın da çalışıyor o kadar iş sıkısının arasında hem yemekleri efsane hem ilgisi, idolümsün kadın, yerim seni.

Hızlıca kahvaltımızı edip yola koyulduk, Barın eşit ağırlık okuyor o yüzden sınıflarımız ayrı, bizim çocukların sınıfında ama onun arkadaş grubu ayrı olduğu için pek bizle takılmaz yani.

Okula giriş yaptığımızda sınıfımızın olduğu kata geldik ve onu tekrar sinir etmenin vermiş olduğu gururla "iyi dersler canım kardeşiim" diyerek onu sınıfına uğurladım arkamdan seslice "Adeenn" diye bağırdığını duydum ama kulak asmadım gülerek sınıfıma girdim. Bizimkiler çoktan gelmişti hem çocuklar da gelmiş hepsi bizim sırada oturup muhabbet ediyordu. Hemen konuya dahil oldum tabiki.

Çok geçmeden zil çaldı, Alin ve Bora sınıfına geçti bizde hoca gelene kadar Atahan'la biraz daha muhabbet ettik. O kadar güzel arkadaşlarım vardı ki istediğim zaman benimle dedikodu bile yapıyorlardı, canlarım benim yaa❤.

Ders kimya ve bu adam efsane anlatıyor ama benim dayanma gücüm kalmadı artık, yanımdaki Atahan'ı dürttüm oda sıkılmıştı belli ki hemen kafasını bana döndürdü
"He yavrum" diye sorunca
"Kanka ben dayanamıyorum normalde Alin'le Bora'yı beklicektim ama neyse ya onlara da tenefüste haber veririm artık"
"Neye dayanamıyon kız" diyen Atahan'a baktım bir süre, 'yok yok bu çocuk çok masum anneemm' .
"Ay yok Atahan, hani Aras'a gizli numaradan yazıcam ya onu diyorum."
"Hee" diye beni onayladığında hocaya çaktırmadan çantamın ön gözünden telefonumu çıkardım. Hemen numaramı gizledim Whatsapp a girerek yazmaya başladım. Atahan'la sabırsızca ne cevap vericeğini bekliyorduk. İnşallah hemen görür. "Ya canım benim ne kadar tatlı baksana Atahan"
Atahan bana gözlerini devirmekle yetindi, ben cevabımı almıştım zaten. 'Aden he yavrum he o sana zaten hep tatlı hep güzel' yatıyordu o bakışın ardında. Sohbet balonuna girerek yazmaya başladım.

Gizli numara: Belki uyanırız bi sahilde

Gizli numara: Dur konuşma uzat ellerini sakince

Gizli numara: Anlatayım en basit tabirle

Gizli numara: Vurunca aşk sanki kalbim her gün tatilde...

Aden ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin