~6

17 1 29
                                    

Kaldığımız yerden devam...

Multimediadaki şarkı çok beğendiğim bir şarkı, dinlemenizi tavsiye ederim.

Keyifli okumalar...

🌸

İlk dersin sonlarına doğru Atahan uyandı, ona neden uykusuz olduğunu sorduğumda uykusuz olmadığını sadece biraz başının ağrıdığını söyleyince ister istemez bir tedirgin olmuştum. Onlar benim en değer verdiğim insanlardı, kardeşim gibi.

Atahan'ın iyi olup olmadığını teyit ediyordum ki zil çaldı. Tenefüs vaktinde de bizimkiler sınıf kapısında göründü. Önce Alin arkasından da Bora. Önümüzdeki sıraya ters bir şekilde oturan Alin pek keyifli görünmüyordu Bora da büyük ihtimal geceden kalmaydı anlaşılan.

"Neyiniz var sizin, dökülün hemen. Hepiniz ruh gibisiniz?"

Sorumun üzerine hepsi bana bakıp sırayla anlatmaya başladı.

Alin,  " Benim aklım Buğra'nın attığı story de kaldı. Onu düşünüyorum dün geceden beri. O yüzden biraz dalgınım" derken.

Bora, " Valla ben size yeni yenge bulmuş olabilirim gece 3'e kadar onunla konuştuk bu yüzden de biraz uykusuzum, beni sallayın yani"  Bora'nın söylediklerine gözlerimi devirip Atahan' a çevirdim bakışlarımı diğerleri de ben gibi ona odaklanmışlardı.

"Ee canım senin neyin var dökül bakalım" diyerek bir giriş yaptım konuya. Her ne kadar bahsetmek istemese de benim bunu öyle böyle öğrenebileceğimi bildiğinden tam konuyu açmasa da üstü kapalı bahsetti bir şeyler.

"Gönül işleri, konu biraz karışık. O yüzden pek konuşmak istemiyorum" diyerek kestirince uzatamamıştık doğrusu.

Alin bana yönelip " sen anlat biraz da, konuşuyor musunuz Aras'la?" diyerek sorunca ben de mesajlardan üstün körü bahsetmiştim.

Alin ve Bora ojelerimin fotoğrafinı attığım kısmı baya yaratıcı bulmuşlardı.

Sonra Alin'in kafasına bir şey takılmış olacak ki "bu çocuk sen bu fotoğrafı attıktan sonra ne dedi?"  Deyince ben de o kısmı söyledim.

"Aras: Peki öyle olsun, o zaman yarın detaylı bir arayışa giricem desene...

Tam olarak böyle dedi. " 

Alin bir süre düşünüp cırlayınca Atahan başını tutarak yüzünü buruşturdu "kızım cırlamasana ya, çatlıcak zaten başım" deyince Alin "ay kıyamam kusura bakma" diyerek Atahan'ın yüzünü avuçlayınca Atahan bir an durakladı gibi oldu ama... acaba tahmin ettiğim şeymi diye düşünürken bunu düşünmeyi sonraya erteledim.

Alin'e dönüp "anlatsana ne diye cırladın?" Diye sorunca "kızım bir de zekiyim diye övünürsün, bu çocuk söz konusuyken tam bir aptal aşık oluyorsun. Çocuk seni ojelerinden tanımaya çalışacak, karşılaşmadan ojelerini çıkarman gerek çabuk" deyince köşeli jetonum düştü.

Gerçekten de Aras söz konusu olunca tam bir aptal aşık oluyordum. Ders zili çalınca ben daha da telaşlandım tabi.

Alin ve Bora sınıftan çıkarken Alin'e seslenip "sınıfa sor aseton ve pamuğu olan var mıymış diye" derken Alin beni onaylayıp çıkmıştı sınıftan. Bu sorunumu bir derslik ertelerken Atahan'a dönüp nasıl olduğuna bakmıştım biraz daha iyi görünüyordu. Teyit etmek için tekrar sorduğumda kısaca cevapladı beni.

"İyiyim merak etme, geçti hem ilaç etkisini göstermeye başladı nihayet." Deyince rahatlamıştım.

*****

Aden ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin