~4

15 2 0
                                    

🌸

Gizli numara: Fikrimin ince gülü... (14.50)

Aras: Öncelikle tekrardan merhaba, beni nasıl sevdin, ne zamandır seviyorsun ya da şuan benimle dalga geçebilecek herhangi biri misin bilmiyorum.

Aras: Bana öncelikle kendinden bahseder misin?

Aras: Belli ki sen beni baya tanıyorsun. (19.35)

(Görüldü)

Gizli numara: Tabi ki bahsederim, sen yeter ki iste.

Gizli numara: Allah'ım inanamıyorum aşık olduğum çocuk hakkımda bir şeyler öğrenmek istiyor, şuan benden mutlusu olamaz.

Aras: Bu kadar küçük şeylerden mutlu olman ilginç geldi.

Gizli numara: Senin dahil olduğun her şeyden mutlu olabilirim Aras.

Gizli numara: Senin adın geçtiğinde bile içimde tarifsiz bir his demeti oluşuyor, ağzım kulaklarımda, suratımda şapşal bir gülümseme...

Gizli numara: Senle daha güzel oldu duygularım, anlam buldu.

Gizli numara: Kalbini sevdiğim adam.

Aras yazıyor...

Aras çevrimiçi...

Aras yazıyor...

Gizli numara: Kıyamam utandın mı sen?

Gizli numara: Utanma Aras, sevilmeyi o kadar hak ediyorsun ki

Gizli numara: Bazen acaba ya hak ettiği gibi sevemezsem diye düşünmüyor değilim.

Gizli numara: Sen ne yapıyorsun Allah aşkına bana.

Aras: Ne diyeceğimi bilemedim bir an.

Aras: Öncelikle o kadar güzel sevmişsin ki beni ya da bana cidden çok sağlamından oyunculuk sergiliyorsun ve benimle dalga geçiyorsun. Bilmiyorum.

Aras: Seni kırmak da istemiyorum ama kim olduğunu bilmediğim ne niyetle benimle konuşmak istediğini bilmediğim biriyle konuşmak ne biliyim biraz tuhaf.

Aras: Anlıyorsun beni değil mi?

Aras: Cidden amacım seni üzmek değil.

Gizli numara: Aras, sakin ol.

Gizli numara: Emin ol beni kırmak, incitmek istemediğini biliyorum.

Gizli numara: Seni o kadar çok seviyorum ki beni sevmen için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin.

Aras: O zaman seninle bir anlaşma yapalım anonim.

Aras: Sen bana kendinden bahsetmeye başla, tabi önce kız olduğunu teyit etmem gerek.

Aras: Sonra da ya ben seni bulana kadar devam eder bu sohbet ya da sen cesaretini toplayıp benim karşıma çıkana dek.

Gizli numara: Olur valla, bana uyar.

1,728 beğeni, 547 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1,728 beğeni, 547 yorum

@Aden_lâl: @Alin_bulu klasik haftasonu kaçamağı yapalım dedik.

@Alin_bulu: O kadar iyi geldi ki çiçeğimm, iyi ki varsın🌸

@Atahan_Gçlü: @Aden_lâl , @Alin_bulu bensiz kaçamak, hiç yakıştıramadım size cık cık cık

@Bora_srz: @Atahan_Gçlü kardeşim ne bu tavırlar hem ben de gitmedim kızlarla boş trip atma uzaaa

@Atahan_Gçlü: @Bora_srz ben seni bir uzatırım neye uğradığını şaşırırsın kardeşim ;)

@Aden_lâl: @Atahan_Gçlü  @Bora_srz biricik postumun içine ettiniz, de haydeee kendi hesabınıza haydeee!

547 yorumun hepsini gör...

🌙

Sürprizzzz, iyi okumalar🌸💫

Aden ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin