~16

2 0 0
                                    

🌸
Bora'nın elindeki telefonuma düşen bildirimler masadaki herkesin dikkatini çekmişti. Aras bana odaklı bir şekilde bakarken telefonun Bora'dan çıkması herkese sürpriz olmuş gibiydi. Özellikle de Aras'a.

Zeki kekim demek ki anonim için benden şüphelenmeye başlamıştı.

Bora yemek yerken kendi internetini bitirmemek için benim telefonumdan reels videoları izliyordu. Üstüne de Aras'lar gelince telefonum Bora'da kalmıştı. Bora telefonumu eline alınca mesajların Aras'tan olduğunu anladı ve asla bozuntuya vermedi.

"Arkadaşlar yeni bir kızla tanıştım, buluşmak istiyor, hayır yemek yerken bile rahat yok." Diyerek telefonumu sessize alıp masaya bıraktı. Telefon kılıfım siyah ve Bora ile telefon modellerimiz aynı olduğu için kimse durumu anlamamıştı.

Herkes Bora'yı dinledikten sonra klasik flört işleri olduğu için pek kulak asmadan yemeklerine geri döndü. Aras arada bana bakmaya devam ediyordu, bende ona. Bazen göz göze geliyor ve gözlerimizi çekmiyorduk.

Aramızdaki çekim kuvveti bariz belli oluyordu. Umarım yalnız ben böyle düşünmüyorumdur. Ortamdaki sessizliği bölen Alin'in minik isyanı oldu, "Ya ben Buğrayı özledim, ne bu böyle herkes çift çift oturuyor ben tek." Diyerek bıyık altından gülmüştü Alin.

Yaptığı imayı bir tek bizim grup anlamış olsa da diğerleri de pek bozuntuya vermedi. Özellikle Berfin. Atahan'dan gözlerini alamıyordu.

Berfin'in Atahan'dan hoşlandığını geçen sene öğrenmiştim. Bunu Atahan'a ne kadar söylemek istesem de böyle bir durumda konuşmak bana düşmez diyerek karışmamıştım. Berfin ise bu konuyu gün yüzüne çıkarmak istedikçe Atahan bir şekilde bu duruma izin vermiyordu.

Masadaki herkes ders saatinin geldiğini söyleyen tarza mırıltılar dökmeye başlayınca bir hareketlilik meydana geldi.

Herkes yediğini ödedikten sonra mekanı terk edip, zaten okula yakın olan kafeden direkt olarak okula geçmiştik.

***

"Anneeee, bugün çok yorgunum. Biraz uyumak istiyorum yemek yemicem." Diyerek anneme haber verdikten sonra odama girip kapımı kapatmıştım.

Yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım. Biraz sosyal medyada dolaştıktan sonra whatsappa girip Aras'a mesaj yazmaya karar verdim.

AA: Nasılsın iki gözümün çiçeği? 🌸
Aras: İyiyim sen nasılsın asıl?

AA: Seninle konuşuyorum nasıl olabilirim sence???

Aras: Şımartmasana beni. Alışkın değilim ben sürekli iltifat almaya, bu kadar çok sevilmeye. Gerçekten iyi misin?

AA: Öncelikle tekrar tekrar söylüyorum sen sevginin en iyisini hak ediyorsun.

AA: Diğer soruna gelecek olursam iyiyim aslında ama hafif bir kırgınlık var üzerimde. Sanırım nezle oldum.

Aras: Dikkat et lütfen, havalara aldanmamak gerekiyor. Bir anda ne olacağı belli olmuyor.

AA: Evet doğru söylüyorsun. Ben biraz dinlensem çok iyi olacak. Seni çok seviyorum, sende dikkat et. Aman hasta olma!

Aras: Hasta halinle bile beni mi düşünüyorsun cidden? Yapma anonim. Şimdi kalk güzel bir duş al sonra da mis gibi bir nane limon iç. Sonra da güzelce uykunu çek.
Benim için değerlisin, kendine iyi bak.

AA: Hayır bir insanı daha ne kadar sevebilirim diye düşünüyorum yok aklım almıyo.

AA: Aras, seni çok çok seviyorum. Hastalığımdan sonra karşına çıkıcam. Bu saçmalıktan bıktım. Ayrıca söylediklerini birebir uygulayacağım merak etme.

AA: Ama sen de bana söz ver. Sende dikkat edeceksin hasta olma💕

Aras: Söz başımın tatlı belası, söz. Haydi, dinlen biraz. 👋🏻

AA: Yüz yüze görüşmek dileğiyle yakışıklım.👋🏻

Aras ile olan konuşmamdan çıkıp duşa girmek için hazırlandım. Duştan sonra nane limonumu içip biraz uyumak istiyordum. Aras'a söz verdiğim gibi.

Elime aldığım kıyafetlerle duşa ilerledim, biraz dinlenip iyileşmek istiyordum. Aras'ın karşısına sağlıklı ve zinde çıkmak istiyordum. Hasta bir şekilde değil.

O zaman en kısa sürede iyileşmek ve Aras'ın karşısına çıkmak dileğiyle...

 1,251 beğeni, 252 yorum@Aden_lâl: İyi ki sen ikiz #tb🖤 @Barkın_lâl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1,251 beğeni, 252 yorum
@Aden_lâl: İyi ki sen ikiz #tb
🖤 @Barkın_lâl

🌙

Selam bebekler, nasılsınız görüşmeyeli?

Biraz buradan konuşalım istiyorum. Mesajlarınızı ve kitap hakkındaki görüşlerinizi merakla bekliyorum.

Ayrıca herkesin kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. 🐏

Kucak dolusu sevgilerle💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aden ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin