~3

14 3 2
                                    

Alin'in gördüğü manzara onu baya üzmüştü, sessizce ağlamaya başladığında onu hemen yanıma çektim ki daha fazla o pisliklere şahit olmasın daha fazla üzülmesin benim peri kızım.

Alin her zaman grubumuzun en duygusalı oldu, her zaman en çok duygularını dışa vuran, en küçük darbede sarsılan kolay kolay da toparlanamayan kişi. Atahan bunların aksine soğuk genelde her şeyini içinde yaşayan taraftır. Bora ise az çok belli eder ama daha çok içinde yaşar o da.

Biz öyle sıkı kenetliyiz ki birbirimize bizim içimizden birini üzmek, kırmak isteyen kişi bunun hepimize yönelik olduğunu bilemeyeceği için başta rahat davranır ama sonrasında karşısında hepimizi görünce mecburen kaçar. Başına gelecekleri bildiği için kaçar, bize bulaşmak istemediği için.

Bu arada Alin'i üzen olay Buğra'yı (Aras'ın yakın arkadaşlarından) bir kızla dip dibe ve hatta öpüşürken görmesiydi. Buğra Alin'in eski sevgilisiydi, o zaman neden ayrıldılar ve neden Alin hâlâ daha kıskanıyor, diye soracak olursanız da Alin isteyerek ayrılmadı yani Alin Buğra'yı hep sevdi hâlâ daha da seviyor. Onların ilişkisine noktayı koyan taraf Buğra olmuştu. Hem de nedensiz bir şekilde. Alin de o zamandan bu yana hiçbir erkekle -ilişki konusunda- diyalog kurmadı.

"Miniğim üzülme, bak o pislik Buğra anlayacak hatasını çok pişman olacak ve senden özür dileyecek adım kadar eminim. Bu kızların hepsi göz boyamak için, ben mutluyum demeye çalışıyo aklınca üzme kendini lütfen." Diyen Bora Alin'in dizlerinin önüne doğru eğilerek desteğini belli edercesine konuştu.

"Evet peri kızım benim, Buğra'yı sen hepimizden iyi tanıyorsun ben de inanıyorum senden ayrıldığına pişman olacak." Diyerek bende omzuna başımı koyup sıkıca sarıldım.

Atahan ise sessizdi. Gözlerinin içinde sanki belli belirsiz bir ifade vardı ama tam anlayamadım yani tarif edilemez bir şekilde bakıyordu Alin'e. Sanki Alin'in gözünden düşen her damla onun içinde sellere neden oluyormuş gibi. Üzgün...

"Biraz daha o piç için ağlamaya devam edersen gidip ağzını yüzünü dağıtıcam Alin, o pezevenk için döktüğün göz yaşına yazık." Diyerek o da kendince Alin'e destek oluyordu.

"Hadi miniğim kalk sınıfımıza gidelim, hem sana güzel güzel şiirler okurum valla bak" diyen Bora Alin'i çoktan oturduğu yerden kaldırmışbir abi edasıyla onu sarmış ve sınıfına doğru götürmüştü. Biz de Atahan'la arkalarından kalktık ve okula doğru ilerledik.

💫

Dersi pek dinleyemiyorum, aklım hâlâ daha Alin'de. Ben de zaten dersi dinleyemiyorum diye telefonumu açtım. Aras ile olan konuşma sayfasına girdim ve bir şeyler yazmaya başladım.

Gizli numara: Bazen insanları anlayamıyorum, neden birinin kalbini kırdığını bilmene rağmen inadına paramparça etmeye devam ederler ki.

Gizli numara: Aras, ben seni çok seviyorum.

Gizli numara: Hem de tahmin edemeyeceğin kadar çok.

Gizli numara: Sen beni kırmazsın, yani bile isteye kırmazsın biliyorum.

Gizli numara: Senin kalbin o kadar temiz ki, kimseyi kırmak istemezsin sen. İşte sırf bu yüzden bile sana tekrar tekrar aşık olabilirim.

Gizli numara: Fikrimin ince gülü...


2,483 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2,483 beğeni

@Aras_Zrlu: A bit messy...

-Gönderi yorumlara kapalıdır-

🌙

Yeni bölümde görüşmek üzeree, bayyyy.

Aden ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin