Herkese selamm!
Sizi bekletmek istemiyorum, hemen okumaya geçelim o zaman.❤🌸
Sabah erkenden kalkıp tüm işlerimi halletmiştim. Diğerlerinin aksine -sabah erken kalkamam, beni uykumdan uyandıramazsınız, yataktan kazımanız gerekir- gibi cümleleri kolay kolay kurmam.
Evimiz okula yakın olduğu için uykumu güzelce alıp hazırlıklarımı tamamlayıp okula vaktinde yetişirim. Bu arada ben Aden, lise son sınıf öğrencisiyim.
Arkadaş grubumuzun arasında hem en hareketli, deli dolu olan hem de en çalışkanımdır söylemesi ayıp değil - niye ayıp olsun canım, kendimi de mi övmicem- arkadaş grubumuzda ben ve Atahan sayısal, Alin ve Bora da eşit ağırlık öğrencisi. Ama biz her tenefüs ve boş anımızda yan yana olduğumuz için bu konuda herhangi bir sorun oluşmuyor. Birbirimizi pek özlemiyoruz yani djdjjdjd.
Neyse buraları özet geçeyim, tabi bir de benim biricik aşkım var; Aras.
O kadar yakışıklı, karizmatik, cool, tatlı, minnoşş... anladınız siz. Ben bu çocuğa ölüyorum ya hergün, nedenn?
"Çünkü ona aşıksın zeki arkadaşım." Diyerek yanıma gelen Alin'e gülümsedim.
"Ben yine mi dışımdan söyledim?"
"Maalesef bebeğim ama Allah'tan benden başkası duymadı." Diyerek öpücük attı bende bu söylediğinden sonra mutlu olmuştum. Yolun başında kendimi deşifre etmek istemezdim yani.Yeni bir karar almıştım Aras'a anonim olarak yazıcaktım. Benim minnoşum o kadar zarif ve kibardır ki beni kırmak istemeyeceğine kalıbımı basarım. Neyse az gidelim de yarimi izliyim, özledim ayol. Görmeyeli 12 saat oldu.
Ne? Siz sevdiğiniz çocuğu kaç saat görmediğinizi hesaplamıyor musunuz? Valla bu sizin hatanız o zaman, ben onunla ilgili hiçbir şeyi unutmuyorum. Onunla ilgili her şeyi not alıyorum, not alıyorum ki ileride zihnimden silinirse eğer bana, ona olan aşkımı benim ağzımdan anlatacak bir rehber olması gerek.
Bir dakika bir dakika,
"O Aras'ın yanında ki şıllık kim Alin, bak bana doğruyu söyle ben bunu yolarım, kim ayol bu yelloz?"🔥
1,783 beğeni, 372 yorum
@Aras_Zrlu:@Buğra_dnç Bro👊
@Buğra_dnç: @Aras_Zrlu Kardeşim👊@Berfinsuuu: @Aras_Zrlu @Buğra_dnç Yavrumlaaaarrr❤❤
@Aras_Zrlu: @Berfinsuuu Güzelim❤@Berk_tnç: Bu taşlar benim ay durun alayım ortalıktan neme lazım gözü kalan olur. Nazar duası loading...
@+120: Bundanlarım olsa keşkee
@+672: Bir insan spordan sonra da cool olmaz hani.
@+739: Allah'ım neler yaratıyorsun yarabbimmm
🌙
Eveettt, ilk bölümümüzün sonuna gelmiş bulunmaktayız efenim, neler düşünüyorsunuz bakalım? Yorumlara gelin, bol dedikodu yaparız çocuklarımla ilgili❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden ~texting
Short StoryGizli numara: Belki uyanırız bi sahilde Gizli numara: Dur konuşma uzat ellerini sakince Gizli numara: Anlatayım en basit tabirle Gizli numara: Vurunca aşk sanki kalbim her gün tatilde... Aras: Pardon, anlamadım? Gizli numara: Diyorum ki, olur muy...