Az a legelbaszotabb dolog a világon, amikor beleszeretsz a legjobb barátodba. Amikor még a zuhany alatt is rá gondolsz, meg alvás közben és úgy általában mindig. Amikor elképzeled azt, hogy előtted áll meztelen a zuhanyzóban. Végig azt szeretnéd, hogy ez az egész valóság legyen de kurvára nem az. Ez csak elbaszott. Az összes dalom neki írtam. Egy csomó olyat írtam arról, hogy egyszer végre alatt nyög majd és a nevemet kiáltozza, miközben olyan orgazmust él át, amitől már azt sem tudja melyik világon van. Én ezt tudnám neki nyújtani. Egy külön albumot is készíthetnék, amitek SEX SONG lenne a címe. Ne érts félre nem vagyok már szűz, tudom milyen a szex, sok tapasztalatom van benne. De remélem Chloe még az. Ha tényleg lefeküdt Logannel, és ő vette el a szüzességét... Nem, Chloe nem olyan. Ő ennél sokkal okosabb.
-Fiam, gyere vacsorázni!-szólt be apám.
Felálltam, az asztalomhoz sétáltam, ahonnan felvettem az egy kicsit már meggyűrődött Bandák Csatája szórólapot.
-Ez mi?-kérdezte apám, mikor átnyújtottam neki a lapot.
-Arra gondoltam, -kezdtem feszengeni- hogy benevezhetnék erre a versenyre a többiekkel. A díj egy halom pénz és egy lemez, na meg persze hírnév és egy három évre szóló szerződés.-meséltem izgatottan.
-Szó sem lehet róla!-vágta rá.- Idén a tanulásra kell koncentrálnod. Nincs több dalírás, nincs Bandák Csatája.
-De apa ez egy nagy lehetőség számomra!
Összezörrenésünket anyám csak némán hallgatta.
-Tavaly majdnem megbuktál!
-Csak majdnem!-tettem hozzá az ujjamat felmutatva.
-Nem érdekel! Téma lezárva!
Felálltam az asztaltól, mérgesen és csalódottan egyszerre csaptam be magam mögött az ajtót. Szerettem volna ha támogat egy kicsit az apám. Eddig mindenre nemet mondott, de én attól a bandámmal mindig beneveztem, viszont soha nem nyertem. De próbálkozni szabad. Lefeküdtem az ágyra, jobb kezemet a fejem alá tettem, mérgesen kifujtam magam. Arra gondoltam, milyen jó lenne ha Chloe itt lenne mellettem, meztelen. Egyszer majd talán ez is eljön...
A zuhany alatt állva, Chloet képzeltem magam elé. Odalent már rég életre kelt a fantáziám. Láttam magam előtt, meztelenül, mint máskor is, csakhogy ez sohasem lesz valóság. Elképzeltem milyen lenne, ha ez igaz lenne. Már rég benne mozognék, lassan de határozottan, úgy, hogy minden porcikája beleremegne. A nevemet nyögné, miközben elélvez. Végig vezetém a kezem a testén, majd ujjaimal és nyelvemmel kényeztetném őt. Ezt meghálálva kezébe venné a férfiasságom, először kezével, majd szájával köszönönné meg azt az orgazmust amit más nem tudna belőle kiváltani.
Később az ágyon feküdtem a gitárommal a hasamon. Csak feküdtem és játszottam a dalaimat. Mellettem megcsörrent a telefon. A kijelzőn Chloe neve volt.
-Szia baby. - köszöntem.
-Hali szexi. Alszol? - kérdezte.
-Nem. De gondolom te se.
-Nem jössz át? - kérdezte ásítva.
-Nem. Apám itthon van.
-Kár. Egyedül vagyok itthon.
-Tényleg? - ültem fel az ágyon, hangom teljesen komoly volt.
-Sok mindent csinalhatnánk. Mondjuk az ágyban. - viccelődött. - Aztán folytathatnánk a zuhanyzóban...
-Jól hangzik, - mentem volna bele, de tudtam, hogy ezt nem gondolja komolyan.-de nem. Szerintem feküdj le. Össze vissza beszélsz. Holnap találkozunk. Szeretek.
Letettem a telefont, majd megállapítottam, hogy megint mehetek a zuhany alá.
Komolyan nem értem mit nem értett Isaac azon, hogy azt akarom, hogy észrevegyen. Olyat mondtam amitől igazi ribancnak érzem magam, de ő még így sem vesz észre. Felháborodva fúrtam fejemet a párnába, majd hisztérikus sírásba kezdtem.
Fel óra múlva már csak pár könnycsepp folyt le az arcomon. Teljesen ki vagyok. Elballagtam a fürdőszobáig, majd beálltam a forróvíz alá. Ahogyan szinte már égette a bőröm a víz, én is úgy égtem Isaac iránt, odalent. Már sokszor elképzeltem azt, ahogy Isaac megérint. Először lassan simogatna, aztán az ujjaival kényeztetne, majd nyelvével fedezné fel az összes intim pontomat. Mind ezt hosszú percekig, lassan kínozva arra, hogy minél jobban vággyak rá.
Teljesen meg fogok őrulni.
YOU ARE READING
BAJKEVERŐK
RomanceChloe és Isaac kiskoruk óta barátok. De egyikőjük sem tekint már úgy a másikra. Mindketten évek óta szerelmesek egymásba. Viszont egyikőjük sem mondta még el a másiknak. A sok érzelem, ami már éve...