Az igazgatónővel való randink után a szüneteket a zeneteremben töltöttük, próbáltunk. Persze a suli összes csaja körénk gyűlt. Egyik jobban kellette magát, mint a másik. De én csak Chloet kerestem a tekintetemmel, de sehol sem találtam. Ha meglátja hány lány vesz körül, féltékeny lesz. Újra az éneklésre és a gitározásra koncentráltam, de amikor újra felnéztem, Chloe az ajtóban állt, próbált volna előrébb jönni, de a többi lány nem engedte előre. Láttam rajta, hogy egyre mérgesebb, de nem adta fel. Elkezte arrább lökni a lányokat, közben pedig beszólógatott nekük. Belenevettem a dalba. Ez az a lány akibe beleszerettem. Egy őrült, elképesztően gyönyörű lány aki a legjobb barátom és egyben a szerelmem is. Sikerült kitolakodnia magát egészen az első soríg és megállt pont előttem. Rákacsintottam, ő pedig elpirult. A dalt énekeltem és őt néztem. Az utolsó részt énekeltem, és az utolsó akkordokat játszottam. Hangos taps, ujongás, vagyis jók voltunk.
-Hali Isaac. - ment el mellettem Alice, aki rám van kattanva. - Jók voltatok.
-Ez klassz volt Isaac.-mondta Mandy, egy csaj aki szintúgy rám van kattanva.
Még vagy három csaj elment mellettem, mindenüket kitéve. Mikor már mindenki kiment, a fiúk is, akkor jött oda hozzám.
-Ki volt az a két lány? - kérdezte félelemmel és féltékenyseggel. Félt, hogy netán bejönnek azok a lányok.
-Csak valami harmadikos csaj, Mandy és - hezitáltam - Alice.
Láttam az arcán a döbbentet és a félelmet. Én és Alice kavartunk, még májusban, két vagy három hetet. Csak szex volt, hogy elfelejtsem Chloet. De hamar ráuntam. Nem mutatott semmi újat. Nem volt vele jó a szex, így leráztam. Persze ő is csak a sulis hírnevem miatt volt velem. Meg mert, vele ellentétben, tényleg jó velem a szex.
-Mit akart? - kérdezte feszülten.
-Semmit. - mondtam. - Ne parázz. Ha bármit is akarna, én már foglalt vagyok. - mondtam és megcsókoltam. - Gyere húzzunk el innen.
A gitárt visszatettem a helyére, a táskámat a vállamra kaptam és Chloe kezét fogva mentünk a kocsim felé. Kinyitottam a fekete BMW ajtaját Chloe előtt és én is beszálltam. Sebességbe tettem az autót és kikanyarodtam a suli parkolójából. Jobb kezem Chloe combjára helyeztem, aki ettől elpirult.
-Imádom, hogy bármit teszek vagy mondok te elpirulsz. - mondtam.
Az út Chloekíg csendben telt. A zene a rádióból halkan szólt, kezem a combján. Néha összenéztünk. Minden tökéletes volt. Leparkoltam a házuk előtt és kikapcsoltam az övem.
-Hazamegyek néhány dolgomért és átöltözök. Aztán visszajövök érted és megyünk próbálni.
-Rendben. Addig én is elkészülök. - mondta miközben kicsatolta magát.
-Vegyél fel valami csinosat. - csókoltam meg. - De azért ne olyat, hogy annyira megbámúljon valami hülye, hogy meg keljen vernem, jó? - kérdeztem, ismerve merész stílusát.
YOU ARE READING
BAJKEVERŐK
RomanceChloe és Isaac kiskoruk óta barátok. De egyikőjük sem tekint már úgy a másikra. Mindketten évek óta szerelmesek egymásba. Viszont egyikőjük sem mondta még el a másiknak. A sok érzelem, ami már éve...