-És az első banda aki bekerül az elődöntöbe...-mondta Jeff.
Izzadtam, izgultam, szinte remegtem. Reméltem, hogy sikerül elsőként bejutni az elődöntöbe. Féltem, ha netán utolsókként jutunk be, az elődöntőbe mi esünk ki.
-A PHANTOMS!-kiabálta.
Mindenki tapsolni és ujjongani kezdett. Lementünk a színpadról, be az öltözőbe. Megtöröltem az arcom és kimentem, a fiúk szintén ezt tették. Mikor megláttam Chloet, aki az ajtóban állt, és a multkori biztonságiőrrel beszélgetett, odamentem hozzá és felemeltem derekánál fogva, megpördültem vele, majd letettem és megcsókoltam. Kezeit a nyakam köré fonta, kezeim pedig a derekára csúsztak.
-Még két forduló, és megnyeritek a versenyt.-suttogta ajkaimra.
Elmosolyodtam. Elengedtem, ő pedig megölelte a fiúkat is. Emily és Katie is megöleltek minket. Megvártuk a verseny végét. Elmentünk a megszokott helyünkre ünnepelni.
Egy boxban ültünk, ettünk és nevettünk. Este kilenc körül lehetett.
-Mit csinálunk halloweenkor?-kérdezte Logan.
-Úúú, tényleg. Már csak pár hét és halloween.-mondta Em.
-Hát bulit biztos csinálunk. Ez alap.-mondta Chloe.
-De kinél lesz a buli?-kérdezte Scott.
-Nálam nem!-jelentette ki Carlos.
-Nálam lehet.-mondta Scott.-Anyámék hallottak napjára elutaznak Mexicóba, halottak napjára.
-Ezt megbeszéltük.
Este tizenegyekkor mindeki megindúlt hazafelé. Velem jött Chloe, Em és Kate. Először hazavittem a lányokat, utána Chloet. Miután mind a két lányt kitettem, kezem rögtön Chloe combjára tettem. Ő pedig kezét enyémre tette, összekulcsolta ujjainkat.
-Olyan szexin áll ez a ruha.-dicsértem meg fekete csipkeruháját. -Gyönyörű vagy!-mondtam és puszit nyomtam kézfejére, ő pedig elpirult.
-Mit tervezel holnapra?-kérdezte kiváncsian.
Elmosolyodtam.
-Az meglepetés.-mondtam.
-Ugh.Lehetetlen vagy-nevetett.
-Nyugi, imádni fogod.
-Ah. Remélem is. Ha már titkolod...-mondta, megpróbálva sértettett játszani, de tudta, hogy nem veszem be.
-Ki is a lehetetlen?-kérdeztem.
Időközben már a házuk előtt parkoltam.
-Tényleg nem akarod elmondani?-kérdezte.
-Bébi.-kezdtem, de nem hagyta, hogy befejezzem.
-Jó. De így nem tudom mit vegyek fel.
-Amit csak akarsz. Amiben jól és kényelmesen érzed magad. -mondtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BAJKEVERŐK
RomanceChloe és Isaac kiskoruk óta barátok. De egyikőjük sem tekint már úgy a másikra. Mindketten évek óta szerelmesek egymásba. Viszont egyikőjük sem mondta még el a másiknak. A sok érzelem, ami már éve...